השופט בדימוס עודד אליגון מסרב להתנצל על דבריו בנוגע למנחת טקס הדלקת המשואות לינור אברג'יל. בראיון ששודר הערב (שישי) במהדורת חדשות 13 בהנחיית אילה חסון, אמר השופט לשעבר כי הפוסט שכתב לגבי כיסוי הראש שלבשה מיס תבל לשעבר "מאוד מאוד ברור". עוד הוסיף: "הוא מאפשר לכל אחד להבין אותו כרצונו. אז מי שהבין כך, ומי שהבין אחרת - הבין אחרת. ואני את שלי עשיתי".
כשנשאל האם הוא אינו מצטער על הטקסט הבוטה שכתב על שדיה של אברג'יל, שעברה בעברה אונס, ענה אליגון: "בחייך, היא עברה אונס, זה נכון, זה עצוב, זה מצער, זה לא רלוונטי, בגלל זה לא נותנים לאישה להגיש תוכנית כזא, אלא צריכות להיות לה תכונות אחרות. ואני חושב שאישה לובשת על ראשה כזה שביס מצד אחד, מצד שני הולכת עם שמלה הדוקה וסקסית מאוד, אז יש פה צביעות". 
אתה מודע לסערה שדבריך חוללו?

"אני מודע לסערה, וסערות כמו שאת בוודאי יודעת אם את צופה בדני רופ, הן באות ואחרי זה חולפות. אני לא מבין, הרי לרוב הנשים יש שדיים. ולבי עם אלה שאין להן כבר. מה הסיפור פה? אני לא רואה בזה דבר צורם, אולי בוטה אבל...בסדר. אני לא חייב למצוא כן בעיני כולם. אמרתי מה שאמרתי. מי שמקבל - מקבל ומי שלא - לא מקבל".
כזכור, הסערה התקשורתית בנושא החלה לאחר שאל-יגון תקף את מארגני טקס המשואות על הבחירה במגישה שלובשת שביס, וכתב: "המגישה חובשת לראשה תרבוש רב קומות, כמצווה בימים אלה על נשים שומרות מצוות. שמלתה ההדוקה מבליטה היטב את שדיה המתנוססים בגאון לתפארת מדינת ישראל, זאת כדי לשמח את לבם של אחינו החילונים, וכנראה גם כדי ליצור אווירה של אחדות בעם".

בדוברות בתי המשפט התייחסו לדבריו של השופט בדימוס ומסרו בתגובה כי "מדובר בהתבטאות מבישה ואומללה של שופט שלום בדימוס שפרש לפני כ- 13 שנים ממערכת בתי המשפט ומערכת בתי המשפט מתנערת ממנה מכל וכל".
 
שרת המשפטים היוצאת איילת שקד התייחסה לדברים וכתבה בפוסט בחשבון הפייסבוק שלה כי "היום מועמד כמו השופט אליגון לא היה נכנס בשערי הוועדה לבחירת שופטים. לשמחתי הדעות הפסבדו נאורות שלו גם לא נכנסות היום בשערי החברה הישראלית, שמגנה אותן בקול גדול. חברה נאורה באמת תילחם על הכלת מגוון הדעות וכיבוד אורחות חיים שונים, לא רק הכלת הדעות "הנכונות". לינור, את אלופה. הטקס השנה היה מרענן ומרגש במיוחד". לדבריה צירפה השרה תמונה של כשהיא עוטה כיסוי ראש.
 
ח"כ שלי יחימוביץ כתבה בטוויטר: "השופט אליגון הוא חתיכת שוביניסט טיפש עם לשון מלוכלכת. לינור אברג׳יל היא אחת הנשים הנערצות ביותר, חלוצה שהקדימה את MeToo ב20 שנה, נחשפה וחשפה באומץ נדיר אנס נתעב, והביאה להרשעתו. רק בואו ניזהר מלהפוך את זה לקמפיין לעידוד ״צניעות״ אצל נשים. שמרנות היא לא חברה של הפמיניזם".