ההבנות שהושגו בין ישראל לחמאס יוצגו מחר, הכסף הקטארי יעבור
מחר יוצגו ההבנות שהושגו בין ישראל לחמאס בהסכמה על הפסקת האש מסבב הלחימה האחרון בדרום, כך פורסם היום (שבת) בתקשורת הלבנונית. משלחת המודיעין המצרית, שתיווכה בין הצדדים, צפויה לבקר מחר בארץ, וביום למחרת תבקר ברצועת עזה. בנוסף, בהמשך השבוע הקרוב יעבור הכסף הקטארי אל הפלסטינים, כ-480 מיליון דולר בסה"כ. זאת על רקע ההפגנות בגדר הרצועה שהתרחשו בשישי האחרון במהלכן נהרג פלסטיני אחד.

סניף בנק בעזה
סניף בנק בעזה
בן שנתיים טבע בבריכה בצימר בצפת, מצבו אנוש

פעוט בן שנתיים נמשה מהמים בבריכה פרטית בצימר בצפת. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים זיו בעיר כשהוא מונשם ובמצב אנוש. ממד"א נמסר כי בעת קבלת הקריאה, חובש במוקד החל לתדרך טלפונית את האנשים במקום בביצוע פעולות החייאה בסיסית והזניק חובשים ופרמדיקים לזירת האירוע.


 
השופט בדימוס אליגון מסרב להתנצל: "לא חייב למצוא חן בעיני כולם"
השופט בדימוס עודד אליגון מסרב להתנצל על דבריו בנוגע למנחת טקס הדלקת המשואות לינור אברג'יל. בראיון ששודר הערב (שישי) במהדורת חדשות 13 בהנחיית אילה חסון, אמר השופט לשעבר כי הפוסט שכתב לגבי כיסוי הראש שלבשה מיס תבל לשעבר "מאוד מאוד ברור". עוד הוסיף: "הוא מאפשר לכל אחד להבין אותו כרצונו. אז מי שהבין כך, ומי שהבין אחרת - הבין אחרת. ואני את שלי עשיתי".
לינור אברג'יל ואביב אלוש בטקס הדלקת המשואות
לינור אברג'יל ואביב אלוש בטקס הדלקת המשואות
"בעקבות המחלוקות הכספיות, פרקליטי נתניהו שוקלים להתפטר"
פרקליטיו של ראש הממשלה שוקלים באופן מעשי להגיש את התפטרותם בזמן הקרוב במידה ולא יגיעו להסדר כספי עם בנימין נתניהו, כך פורסם הערב (שישי) בכאן 11. עוד דווח במהדורת החדשות של התאגיד, כי בני הזוג שאול ואיריס אלוביץ' מבקשים לדחות את השימוע בעניינם. כמו כן, לפי ההערכות גם מו"ל ידיעות אחרונות ארנון (נוני) מוזס יבקש דחייה.

לידיעה המלאה

בנימין נתניהו
בנימין נתניהו
נושאת המטוסים בדרכה למפרץ הפרסי, ארה"ב פורסת סוללות פטריוט נוספות במזה"ת
על רקע המתיחות בין ארצות הברית לאיראן, שר ההגנה האמריקאי, פטריק שנהאן, אישר לפרוס סוללות טילי פטריוט נוספות במזרח התיכון, כך מסר אתמול גורם רשמי בארצות הברית לסוכנות רויטרס, זאת על רקע החשש בוושינגטון מהאיומים מטהרן.

בתוך כך, איש הדת האיראני האייתוללה יוסף טבטאחי נג'אד התייחס אתמול לנושאת המטוסים "אברהם לינקולן", שנשלחה למפרץ הפרסי ואמר בדרשה שנשא כי "צי המיליארד שלהם יכול להיות מושמד בטיל אחד". כמו כן, לפי דיווח בסוכנות איסנ"א האיראנית, נושאת המטוסים, שהוצבה במזרח התיכון על ידי ממשל טראמפ, חלפה בתעלת סואץ. למרות זאת, הבית הלבן העביר אמש מספר טלפון אליו האיראנים יוכלו להתקשר ולדבר ישירות עם נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, כך פורסם אמש ב-CNN. כזכור, טראמפ פנה בפומבי לאיראן ואמר ביום חמישי "אני רוצה לראות אותם מתקשרים אליי". 

לידיעה המלאה
נושאת מטוסים אמריקאית בדרכה למפרץ הפרסי
נושאת מטוסים אמריקאית בדרכה למפרץ הפרסי
בשווי 300 מיליארד דולר: טראמפ הורה להעלות מכסים על סחורות מסין
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הורה אמש להתחיל בתהליך העלאת מכסי היבוא על הסחורות הנותרות המיובאות מסין שטרם עלו המכסים עליהן. במידה והמהלך אכן ייצא לפועל, שווי הסחורות שעליהן יוטלו המכסים עומד על כ-300 מיליארד דולר. כזכור, השבוע הורה טראמפ להעלות את המכסים על כל הסחורות מסין מ-10% ל-25%. 

לידיעה המלאה

דונלד טראמפ
דונלד טראמפ
תביעה בארה"ב: חברת טבע מואשמת במזימה להעלאת מחירי התרופות
על פי דיווח בארצות הברית, חברת התרופות "טבע" עומדת במרכז תביעה, ומואשמת כי העלתה את מחירי התרופות ואף עזרה באופן סדרתי ליצרניות גנריות נוספות להעלות את מחירי התרופות בארה"ב. יותר מ-40 מדינות בארצות הברית הגישו אמש את התביעה נגד 12 מנהלי מכירה ושיווק של חברות שונות הפועלות ברחבי ארה"ב. במרכז התביעה כאמור, ניצבת חברת "טבע". 
בניין של חברת "טבע" בירושלים
בניין של חברת "טבע" בירושלים