אמש הודיעה העיתונאית ליהיא לפיד, אשתו של ח"כ ומספר 2 במפלגת 'כחול-לבן' יאיר לפיד, כי היא פוטרה מעבודתה ברשת המקומונים של ידיעות אחרונות בגלל בעלה. "אחרי 15 שנה פיטרו אותי בשיחת טלפון. בגלל בעלי", כתבה אמש בפוסט בפייסבוק. היום (ראשון) לפיד מוסיפה בערוץ 13 כי מצד ההנהלה של העיתון נאמר לה כי "לקחתי חלק גדול מידי בקמפיין של כחול-לבן". 



לפיד שוחחה גם עם עודד בן עמי בחדשות 12, וטענה במהלך הראיון כי "יש הליכה לכיוון של השתקה ויש פחות סובלנות לדעות ואמירות אחרות. אנחנו צריכים להיזהר מלסתום פיות". 



מישהו רמז לך שלא תוכלי לחזור למדור שלך אחרי הבחירות? 

"לא. אני חושבת שזה נורא ברור אשתו של מי אני, ומאוד ברורה הדעה הפוליטית שלי ומה שאני עושה, ואני חושבת שהיום אנחנו חברה מאוד פוליטית, זה לגיטימי זה בסדר אני תמיד דאגתי שזה לא יגיע למדור שלי". 
יאיר אמר אתמול שהעיתון פוחד כנראה מהשלטון, זה זה? 
"אם כחול לבן היו זוכים... אני לא יודעת. אני הרבה שנים עבדתי בידיעות, שאני יודעת שזה עיתון שמנסה לשמור על הוגנות והגינות בעיקר עצוב לי". 
 
זה עצוב כי אני שומע שגאולה אבן מוותרת על הקריירה העיתונאית שלה בגלל שבעלה פוליטקיאי, אתן נשים בזכות עצמכן וחייבים לדעת להפריד
"כחברה אנחנו צריכים לתת את הדעת מתי אנחנו אומרים למישהי שבנתה קריירה 'את לא יכולה יותר בגלל בעלך', זה לא טוב וזה לא מתאים ל-2019. אני לא חושבת שזה צריך להיות ככה".