גן סאקר בירושלים, הנחשב לאחד מחלונות הראווה הירוקים של בירת ישראל, יעבור "מתיחת פנים" בהשקעה של כ-30 מיליון שקל. ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, הנחה להוציא לפועל את התכנית לשדרוג מקיף של הריאה הירוקה, אשר תבוצע בשני שלבים וכוללת את שיפור התשתיות הקיימות בגן והוספת תשתיות חדשות.

במסגרת שלב א', שיסתיים עד החורף, ישודרגו כל השבילים הקיימים, גינת הכלבים תשופץ, יתווסף שביל ריצה, תחודש התאורה ויתווספו מצלמות אבטחה, נקודות הטענה לטלפונים ותשתית של אינטרנט אלחוטית. במקביל, יוקמו פינות ישיבה, ריהוט גן, וברזיות חדשות.
במתחם הצפוני, ייבנו מגרשי ספורט הכוללים רחבת TRX, בה ניתן יהיה לשחק במשולב כדורגל, כדורסל וסקייטפארק. במקביל, תיבדק אפשרות להקמת מגרש טניס.


גן סאקר בירושלים, כיום. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 
בשלב השני, אותו העירייה צפויה להשלימו בשנתיים הקרובות, יושלמו מתקני הספורט בצד הצפוני, ישודרגו מתקני המשחק ויוגדל שטח המתחם המוקצה להם ובמקביל יתווסף מבנה שירותים נוסף בצד הדרומי של הגן הוותיק.
בתוך כך, הורה ליאון לשתול מרבדי דשא חדשים על מנת לשקם את הדשא שניזוק במהלך החורף. עבודות שיקום משטח הדשא הסתכמו בכ-400 אלף שקל והן כללו גם את שיקום מערכת ההשקיה.