שוב אסון באתר בניה: פועל באתר בנייה ברחוב המגשימים בפתח תקווה נפל היום (חמישי) אל מותו מגובה של חמש קומות. חובשים ופרמדיקים של מד"א ושל איחוד הצלה שהגיעו למקום התאונה, וניסו להעניק לפועל טיפול רפואי, אך לבסוף נאלצוט לקבוע את מותו במקום. הפועל שנהרג הוא אזרח סיני בן 30. 



חובש רפואת חירום במד"א אלעזר רובינשטיין סיפר: "כשהגעתי למקום הפועלים הובילי אותי לקומה במבנה אליה נפל הפועל מגובה רב. הוא היה מחוסר הכרה עם חבלה קשה מאוד בפלג גופו העליון ומיד התחלתי להעניק לו טיפול רפואי ולבצע פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן פראמדיק מד"א קבע את מותו".



אהרון לרר חובש באיחוד הצלה הוסיף: "יחד עם חובשים נוספים ביצענו החייאה על הפועל שסבל מפגיעה קשה בראשו. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו".

בתוך כך, פועל נוסף כבן 30 נפל מגובה של כ-3 קומות באתר בנייה בדרך ששת הימים בבני ברק. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על פגיעה רב מערכתית, והוא נמצא ללא סימני חיים. מותו נקבע בזירת האירוע. פועל נוסף, כבן 22, נפל מגובה באתר בנייה באזור התעשייה בכרמיאל. חובשי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים נהריה כשהוא במצב בינוני וסובל מחבלות בגפיים ובגב.