חשד להתעללות בפעוטות: המשטרה פתחה בחקירה נגד גננת בת 40 מכפר סבא, בחשד שהפעילה התנהגות אלימה כלפי פעוטות בגן ילדים בהרצליה. החשד עלה לאחר שאחת האימהות צפתה בסרטוני ווידאו של הגן, המפוקח באופן קבוע, ומהם עלה כי הגננת נוהגת באלימות כלפי הפעוטות. 



לאחר הצפייה בסרטונים פנו מנהלת הגן ומספר הורים למשטרה והגישו תלונה כנגד הגננת. בעקבות התלונה המשטרה עצרה את הגננת לחקירה, ובסיומה היא נשלחה למעצר בית של חמישה ימים. 



כמו כן, בעלה של הגננת נעצר גם כן, לאחר שעלה החשד כי פרסם תכנים מאיימים כלפי מנהלת הגן. בסיום חקירתו של הבעל שוחרר גם הוא בתנאים מגבילים. המשטרה מציינת כי החקירה נגד הגננת נמשכת. 



זהו כידוע לא המקרה הראשון של התופעה המזעזעת, כאשר רק לפני כשבוע נעצרה מטפלת בת 64, תושבת אחד המושבים באזור נס ציונה בחשד להתעללות בתינוק בן שנה. המטפלת תועדה כשהיא סוטרת פעמיים בפניו של התינוק, מה שהביא לחקירתה ובהמשך למעצרה. 



כמו כן, בתחילת החודש נעצרו שתי מטפלות בגן ילדים בחיפה בחשד להתעללות בתינוקת כבת חצי שנה. המטפלות נעצרו לאחר שבמשטרה התקבלה תלונה מתושב העיר, שהודיע כי בעת שלקח אתמול את בתו בת החצי שנה מהמעון, הוא הבחין כי פניה חבולות. בתוך כך עלה חשד כי מדובר בתקיפה והתעללות בתוך הגן.