חשד לפיגוע לאומני ברמת השרון. מצוד נרחב התנהל במשך שעות בליווי מסוק משטרתי באזור רמת השרון בניסיון להתחקות אחר צעיר כשנראה על פי מצלמות אבטחה כשהוא נמלט רגלית לאחר שדקר בגבו עובר אורח תושב רמת השרון. ישראלה שטיר, אמו של גיל שטיר שנדקר על ידי התוקף, סיפרה הערב (רביעי) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM: "כל מה שאני רוצה לחשוב שהדוקר ייתפס במהירות האפשרית. לא ייתכן שברמת השרון בן אדם לא יכול ללכת בטוח ברחוב, זה קרה לו בסוף הריצת בוקר שלו".



עוד הוסיפה: "לא היתה שיחה ביניהם. הוא רץ, דיבר עם אשתו וקיבל מכה בגב. הוא חשב שזה חבר ואז הוא הבין שזה ערבי שצעק 'אללה אכבר, אני אהרוג אתכם'. הוא לא הבין בהתחלה מה קרה. זה לא כאב לו אפילו, אבל מיד הוא קלט שיורד לו דם".


במשטרה לצד החשד שמדובר באירוע על רקע לאומני, בודקים גם אפשרות כי מדובר באירוע על רקע פלילי שנסיבותיו לא ידועות. החשד שעלה בשעות האחרונות בהקשר של אירוע פלילי גדל בעקבות עדויות שנאספו במהלך השעות האחרונות בעקבות פרסום תמונתו של החשוד. 
נציין כי במשטרה גבו עדויות מבני משפחתו של תושב רמת השרון שאותו הם מנסים לאתר והוא כעת מבחינת המשטרה נמצא בבריחה. לכשייעצר ייבדק הקשר בינו לבין האירוע האמור. עד שהמשטרה לא תצליח לשים את ידה על החשוד שלגביו מתבצעות פעולות חקירה וחיפוש מתוחכמות לא ניתן יהיה לשלול כיוון חקירה של פיגוע לאומני.
תושבים ברמת השרון תוהים האם אין כאן "כוונה להנמיך את מפלס הפחד ששורר כרגע ברמת השרון לאור העובדה שהחשוד לא נעצר. גם אם מדובר באירוע לאומני וגם אם מדובר באירוע פלילי יש פה חשוד המסוכן לציבור שמסתובב חופשי".