הקטל בכביש הערבה: שיראל ומילה בן סימון בנות ה-4 וה-8 הובאו הלילה (שישי) למנוחות בבית העלמין באור עקיבא, כאשר מאות מלווים אותן בדרכן האחרונה. השתיים נהרגו בתאונת הדרכים הקטלנית סמוך לפארן בכביש הערבה (כביש 90) שאירעה מוקדם יותר היום. משפחתן של הבנות עלתה בחודשים האחרונים מצרפת לישראל והייתה בדרכה לחופשה באילת כשאירעה התאונה הקטלנית.



הוריהן של השתיים נבצרו מלהגיע להלוויה לאחר שנשארו מאושפזים בבית החולים בשל פציעותיהם (האב באורח בינוני, האם באורח קשה) שנגרמו כתוצאה מהתאונה. משפחת בן סימון עלתה לישראל מצרפת רק בחודשים האחרונים. מבירור ראשוני עלה כי התאונה נגרמה כתוצאה מהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב פרטיים, בשלב זה עולה חשד כי אחד הרכבים סטה מנתיבו והתנגש בכלי הרכב שהגיע ממול. ברכב שממול היו בני זוג מן הפזורה הבדואית, שנפצעו אף הם באורח בינוני-קשה ורכבם רוסק לחלוטין.


היום הטרגי בכבישים לא הסתיים אך ורק בתאונה בכביש הערבה, זאת לאחר שבשעות הערב נהרג ילד כבן 5 בתאונה נוספת שאירעה בלוד. הוא פונה לבית החולים אסף הרופא כשהוא במצב אנוש, לאחר שנפגע מרכב, שם הרופאים שניסו להיאבק על חייו נאלצו בסופו של דבר לקבוע את מותו.