יצחק קמחי בן ה-62 הותקף שלשום על ידי מפגינים שהשתתפו במחאת העדה האתיופית, שהתקיימה בעקבות מותו של הנער סלומון טקה. בראיון בתכנית של אילה חסון ב-103FM הוא סיפר הבוקר (רביעי) על האירוע האלים שהתרחש במהלך נסיעתו, סמוך לנתיבות.



"הגענו למחסום שנוצר על ידי מפגינים", שחזר קמחי. "המתנו 45 דקות, וכשנגמרה הסבלנות ניסינו למצוא דרך עוקפת, אז ירדנו לדרך עפר. קבוצה גדולה של בני נוער שקלטו שישנם אנשים שיכולים לנסוע בדרכי עפר ולא לעבור בכביש ראשי, ראו אותנו, התנפלו עלינו וניסו לחסום את דרך העפר. הם התעצבנו שאני ממשיך לנסוע, ואז התחילו ליידות אבנים וניפצו את השמשות. ברגע הניפוץ, כשהרגשתי בסכנת חיים, המשכתי לנסוע ישר, לא עניין אותי מי עומד מולי".


       

בשלב מסוים שולפים אותך ואת רעייתך מהרכב.
"ניסו להרביץ לנו ולשלוף אותנו מהרכב, וקיללו אותנו. עובדה קטנה שאני רוצה לציין - לא עשינו להם כלום. ואנחנו רק בני 62. חטפנו מכות דרך החלונות, ואחרי ניפוץ החלונות נסעתי משם, והצלחתי לעלות לכביש הראשי. הפעם מיד זינקו כל השוטרים וניסו לחסום בגופם את הרכב מהמפגינים. הם חטפו מהמפגינים צעקות וקללות, והשוטרים ביקשו מאיתנו לצאת מהרכב ושהם יפנו אותנו בגופם כדי לצאת בבטחה מהסיטואציה". 
 
מה עם הרכב?
"הנזק הוא בשמשות, יש ביטוח".
 
מה לקחתם מהמקרה?
"להעריץ את כוחות המשטרה, חבר'ה צעירים. משטרה ומשמר הגבול, אדוני תהיה מאופק, אנחנו שומרים עליך ובגופם הם הוציאו אותנו החוצה".