עוד עימות מכוער בטוויטר: יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, ועו"ד אלדד יניב, מי שיישר את ההדורים עם אהוד ברק לאחרונה לאחר 12 שנים של נתק, התעמתו היום (רביעי) ברשת החברתית, וירדו לרמה נמוכה במיוחד. במסגרת הוויכוח בין השניים, כתב יניב לבנו של רה"מ: "אני לא מחליף נשים כמו גרביים כמו אבא שלך", בעוד נתניהו השיב: "אתה חולה נפש". 



ההתכתשות המילולית המכוערת בין השניים החלה כאשר יניב העלה תמונה מחופשה בחו"ל. בנו של נתניהו מיהר להגיב לה, וכתב: "אין כמו האי של אפשטיין אה?". אלדד מצדו לא נותר חייב, והשיב: "כפרה. אני לא כמו אבא שלך. לא מחליף נשים כמו גרביים. נשוי פעם ראשונה, וזהו. לא מתעסק עם רות בר בזמן שאני נשוי. לא מתעלם מהבת שלי כאילו היא אוויר. לא אתבייש בחיים שאני סבא כמו אבא שלך שמתעלם מהנכדים שלו. כולל כשאחד מהם חולה. עד שדורון הרן מרים קול. ואתם מוזמנים לתבוע דיבה. ככה פשוט".

"אתה חולה נפש", תקף בנו של רה"מ בחזרה. "חושף שחיתויות שכמוך. חוזר להיות עבד לאדם שהעדת עליו שקיבל חצי מליון משלאף. ועכשיו מתגלה שקיבל 2.5 מליון דולר מחברו הפדופיל המורשע אפשטיין. מזכיר לכולם שאשתו של יניב  עובדת במאקו בעילום שם ומסדרת לבעלה ראיונות והופעות בערוץ הבית".
את העימות חתם יניב עם עוד ציוץ חריף, כשכתב: "תעלה במדרגות. כן בבלפור. אחרי המטבח. לא זה המוזנח כאילו שמצלם גלמין לבחירות. משמאל. אמא שלך פסיכולוגית הילדים. לפעמים יש שם ריח של שמפניה. לך בעקבות הריח. אמא שלך מצויינת. היא יכולה לטפל בך ולשנות את הכל. אף פעם לא מאוחר. הפסיכולוגית ילדים של עיריית ירושלים. נצל אותה. זה בחינם".