רודריגו רוסטסקי, קצין חיל האוויר שנפצע באורח אנוש בשבוע שעבר בתאונת דרכים בכביש 7, סמוך לגדרה, בה נהרגו רעייתו סופי בת ה-28 ובנם התינוק בן החודשיים איתי, מת מפצעיו הבוקר (שבת) בבית החולים "בילינסון" בפתח תקווה. רוסטסקי, בן 34, שסבל מפגיעת ראש חמורה, עבר מספר ניתוחים, אך בימים האחרונים חלה התדרדרות משמעותית במצבו והוא נפטר כאמור הבוקר. מהמרכז הלאומי להשתלות נמסר כי משפחתו ביקשה לתרום את  איבריו ולהציל חיים.



בתם הבכורה של בני הזוג, בת שנתיים וחצי, נפצעה אף היא בתאונה באורח קל ושוחררה מבית החולים כשמצבה טוב. אחיה של סופי, מת'יו רילינג ספד לאחותו ובנה בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו: "אתם אהובים לנצח, סופי ואיתי. ראיתם אותו פנים אל פנים, ויושבים לרגלי ישו. מי ייתן וכולנו נמצא תקווה ושמחה כאשר היום יגיע".



נהג המשאית החשוד בגרימת התאונה הקטלנית לאחר שהתנגש במכוניתה של המשפחה שחנתה בצד הדרך לפני כשבוע וחצי ליד גדרה, טען כי התאונה אירעה לאחר שהפיל סיגריה במהלך הנסיעה. בבדיקת מעבדה ראשונית שנערכה בדמו של נהג, לא אותרו ממצאים של שימוש בסמים או באלכוהול.  הנהג זוכר את הרגע שנפלה הסיגריה אבל לא זוכר אם התכופף להרים אותה או מה אירע מהרגע הזה. גורמים המעורים בפרטי החקירה סבורים שמדובר בזיכרון מודרך, שקיבל מעורך דינו מה לומר ועד איפה לצורכי חקירה. "פתאום הוא נזכר שנפלה לו סיגריה?", שאלו. 


בתוך כך, תינוק בן שנה וחצי נהרג היום בתאונת דרכים בשפרעם. הוא נפצע באורח אנוש והובהל לבית החולים "רמב"ם" בחיפה, אך בתום פעולות ההחייאה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. שוטרי משטרת ישראל שהוזעקו לאירוע פועלים לאיתור זירת האירוע וזהות הנהג.