משרד החוץ אישר היום (חמישי) כי ילדה בת 7 מרמת גן טבעה למוות אתמול במלון בכרתים שביוון, עת שהתה שם עם משפחתה בחופשה. הגר יעקב, חברת מועצת העיר רמת גן וחברת המשפחה התארחה בתוכניתם של בן כספית ופרופ' אריה אלדד ב-103FM וסיפרה כי השכונה בה מתגוררת המשפחה מזועזעת מן האסון הנורא וכי התושבים מנסים לסייע להורים ברגעים הקשים.



"הקהילה וכל השכונה נסערת, שבורה. אני הולכת לקבל את פניהם בשדה התעופה לפנות בוקר. זו משימה נוראית". 

לפי הסיפורים היא התגלשה עם שנורקל, קיבלה מכה, לא היה מציל או כן היה במציל, אין ילדה.
"אנחנו בקשר שוטף עם ההורים אך אני לא יודעת כלום על הנסיבות. אני לא מעזה לשאול אותם מה קרה, אנחנו מטפלים בהם ברמה של הסיוע, ברמה האישית וברמה העירונית. זו משפחה אהובה ומוכרת בשכונה. אנחנו לא יכולים לדמיין איך זה קרה. זה מזעזע את כולם"
 

עוד אמרה יעקב, כי "המשפחה רוצה לשמור על הפרטיות ולכן איני יכולה לספר עוד פרטים בהתאם לבקשתם. אסון פקד את רמת גן, אסון פקד את השכונה. אין לי מילים שיכולות לתאר את הטרגדיה הזאת".

יש להם עוד ילדים?
"הם ארבעה ילדים: נער בן 17, ילדה בת 10, הילדה שנפטרה בת 7 ועוד ילדה בת 4. ההורים נסעו לחופשה עם בנותיהן האהובות".
מה את אומרת להם? 
"שאני רוצה לסייע ולהקל עליהם ככל שניתן. הפעלנו את העירייה שמסייעת עם ציוד של שולחנות וכיסאות. אנחנו נרתמים לעזור למשפחה, אם זה בשירות הפסיכולוגי ואם דרך אגף החינוך ואגף הרווחה. אנחנו נסייע במה שצריך".

משרד החוץ מסר מוקדם יותר היום, כי "האירוע מוכר ומטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ, וכי  קונסולית ישראל באתונה, הגברת ליליאן חיים, מסייעת למשפחה בהשבת המנוחה לקבורה בישראל". האירוע קיבל משמעות טרגית בעיקר לאחר שנודע כי משפחתה של הילדה הייתה אמורה לצאת לנופש במקום אחר, אך ברגע האחרון הוא בוטל, ובמקום זאת היא החליטה לרכוש את חבילת הנופש לכרתים.



ראש העיר של רמת גן, בה מתגוררת המשפחה, אמר למעריב אונליין: "אני מכיר את האבא וגם את הילדה שהייתה מגיעה לאירועים עירוניים. ילדה מקסימה, מלאת טוב וחיים, משפחה מצוינת, כואב הלב. כל הילדים נהנים עכשיו מחופשת הקיץ ומחייכים, וככה ילדה מסיימת את חייה באורח טרגי, הכל התהפך בשניות. נורא כואב לנו, אנחנו עומדים מאחורי המשפחה וכבר סייענו בנושאים טכניים, ונמשיך ללוות ולחבק את המשפחה".