מעל 100 בני אדם הפגינו הבוקר (שישי) סמוך לבית ראש הממשלה בירושלים, בדרישה להשיב את גופות החיילים המוחזקות על ידי חמאס, במהלך ההפגנה נשאה זהבה שאול, אמו של אורון שאול, דברים, ותקפה את רה"מ בנימין נתניהו: "אם לא תחזיר את אורון - ארדוף אחריך לכל מקום שתלך".

"אני הגעתי עד לכאן כי הבטחתי לך באותו יום שהזמנת אותי והבנתי שאתה לא מתכוון להחזיר את בני אורון.. אני לא מבינה עד עכשיו למה", אמרה זהבה שאול בפתח דבריה. "אתה בעצם שלחת אותו למבצע צוק איתן. מי שלח אותו? אני? אני שלחתי אותו לצבא, אתה שלחת אותו למבצע צוק איתן, ועליך האחריות להחזיר אותו. אתה לא יכול להתחמק מזה, אתה לא יכול לברוח מזה, כי אני אומרת לך - אם אתה לא מחזיר אותו אני ארדוף אחריך לכל מקום שתלך".
לפני כשלושה שבועות התראיין צור גולדין, אחיו של הדר גולדין, למעריב וסיפר כי הפגישה עם נתניהו, שאליה זומנו לפני כחודש בני משפחות הנעדרים, הייתה, לדבריו, "הצגה אחת גדולה". 
 
גולדין אמר כי "מסתבר שהפגישה הייתה תירוץ בכדי להראות לציבור שאיכפת לו. הצגה אחת גדולה שבה ביקש את רשותנו לבצע פנייה צנועה וסמלית לאו"ם. הצגה שבסיומה יוכל להצטלם ולהגיד שהוא מחויב להשבת הבנים. בפועל הוא רצה לקיים אירוע שכבר קיימנו לפני שנתיים באו"ם וראש הממשלה עשה כל שביכולתו כדי להסתירו. אמרתי לו שאני לא מבין את המחול הליצני הזה, כי את הדבר שהוא מציע אני יכול לעשות עם יד אחת קשורה מאחורי הגב. נעשה מצג שווא חמור".
 
באוגוסט 2018 תקפה אמו, לאה גולדין, את ראש הממשלה, ואמרה כי "אביו של אורון שאול נפטר כי החבר שלו נתניהו בגד בו". היא הוסיפה גם כי "נתניהו מפקיר את החיילים שלנו".