לרגל השנה החדשה, שוחח ניסים משעל עם שדרני רדיו 103fm על השנה שחלפה וביקש שיבחרו את איש השנה שלהם. שדרן התחנה ינון מגל, לא הכה את משעל בתדהמה כאשר בחר בראש הממשלה בנימין נתניהו כאיש השנה שלו.
"חשבתי לבחור תחילה את דונלד טראמפ", אמר, "אבל מכיוון שצריך לבחור בישראלי בחרתי בבנימין נתניהו. אם לא המלך אז שליחו. לא ככה? ביבי מנקז את המחלוקת הגדולה שיש בקרב העם. בין ימין לשמאל, בין שמרנות לפרוגרסיביות, בין הרצון להתקדם לחוקים חדשים לבין שמירה על המסורת".
על טענת משעל כי לנתניהו מיוחסים מהלכים שמובילים לפילוג בעם, טען מגל כי "לטעון שביבי הוא המסית כשמצד שני הוא חוטף לא פחות, זה לא נשמע לי כמו הסתה". לדבריו, "אין חד־צדדיות בעניין הזה. במשך 20 שנה הוא, רעייתו וילדיו אוכלים כאן הרבה צפרדעים. הוא מי שמנקז את מהות המחלוקת. לאור המחלוקות וההכרעה הלא ברורה שהייתה בבחירות אנחנו כנראה רואים את סוף העידן הזה".

 
"בסוף הכול נהיה כאן 'ביבי־ביבי'", הדגיש מגל תוך שימוש במטבע הלשון שטבע בתוכניתו היומית ב־103fm, "גם הבחירות היו על כך וגם המשא ומתן שמתקיים כעת הוא על 'כן נשב עם ביבי' או 'לא נשב עם ביבי'. השנה הזו במיוחד נהייתה מציאות של ביבי או לא ביבי. מישהו אחר יכול להיות איש השנה במקומו? אני מרגיש שהוא כמו איזה ספינקס ששומר על השמרנות ותפיסת העולם היהודית. הוא מייצג את הרצף ההיסטורי של עם ישראל ומבין את המציאות מסביב כולל את האיומים".
 
מגל המשיך ואמר לזכותו של נתניהו: "הוא הוביל למהלכים היסטוריים, הוא היה שר החוץ מהטובים שהיו לנו, שר אוצר מהטובים שהיו לנו, שר ביטחון עם אחריות על הכתפיים שלא יוצא למלחמות. אני חושב שגם האויבים שלו והמתנגדים שלו יודעים שמדובר באדם מאוד אחראי".
 
במהלך הריאיון הודה ינון מגל "כי בתי הקברות מלאים באנשים שלא היה להם תחליף, כנראה שזה רלוונטי גם אליו". הוא סיכם ואמר כי "יהיה מאוד מעניין לראות איך נתניהו ייזכר בהיסטוריה. אני חושב שהדברים החיוביים שלו יזכרו יותר מהשליליים".