הקומיקאית והעיתונאית רחלי רוטנר טוענת כי הותקפה באלימות על ידי פעילי ימין כשהגיעה לפארק הירקון, שם התקיימה אמש חגיגה לכבוד יום הולדתו ה-70 של ראש הממשלה בנימין נתניהו. לטענת רוטנר, שנמצאת בחודש השביעי להריונה, היא הותקפה על ידי הזמר יואב אליאסי (הצל) ופעיל הימין רן כרמי בוזגלו.
בפוסט שכתבה בפייסבוק תיארה רוטנר את השתלשלות האירועים. "הצל פנה אליי וראה אותי מצלמת, שלח יד ותפס לי את הטלפון בכוח. 'תפסיקי לצלם, תמחקי את זה מיד'. אני יודעת מסרטונים של הצל שהוא תמיד מקפיד להגיד שזכותו לצלם ולאף אחד אסור להשתיק אותו, אז יישמתי את הלקחים ולא הסכמתי. הוא משך בכוח ואני משכתי", כתבה.
"ואז בבת אחת כל ההמון היה עליי. ניסו לתלוש לי את הטלפון מהיד, דחפו אותי מצד לצד. צרחו שרמוטה וזונה. מישהי תפסה לי את הזרוע ולא הרפתה, ניסתה להוציא את המכשיר בכוח, ובמקביל עשרות אנשים דוחפים אותי ולוחצים אותי מכל כיוון. היא לא עזבה ועיקמה לי את היד ואנשים צורחים ומושכים ומקללים אותי".

"פתאום בא רן כרמי בוזגלו. האיש החמוד שראיינתי היום בצהריים לשיחה מאוירת, שאמר תבואי לאירוע כולם מוזמנים זה אירוע של אחדות, אפילו נרים אותך על כיסא. וול, הוא הרים אותי על משהו בכל אופן. בלי לברר מה קרה, תפס אותי בשתי ידיים, צרח "עופי מפה" או משהו כזה, ודחף אותי בכוח. עפתי איזה שני מטר ונחתתי על הרצפה".


"מישהו הקים אותי, מישהי אחרת שמרה שלא ירביצו לי (זה לא הפריע להם לזרוק עליי דברים), ורן בוזגלו רץ אחריי עם התנצלויות להסביר שלא הבנתי אותו נכון והוא ניסה לחלץ אותי בכלל (בשלב הזה הוא הבין שאני העיתונאית שדיברה איתו). דרשתי רק שימצא לי את הטלפון שהסתובב אי שם בין האנשים והלכתי משם".
רוטנר סיכמה ואמרה: "לא באתי לעשות פרובוקציה. גם כשאני כן עושה, זה בדרך כלל בשביל צחוקים, באירועים של הליכוד אני הכי נחמדה וחברותית, אפילו קצת בהיי ומקנאת אחר כך בהוויי הכיפי שלהם (וגם כתבתי על זה לא פעם). אבל אני לא מוכנה שייקחו לי את הטלפון באמצע פארק הירקון או ידרשו ממני למחוק ממנו דברים. בטח לא הצל או רן כרמי בוזגלו, שכל כך היה דחוף לו להגן על נאווה ג'ייקובס בזמנו אבל בכיף מעיף נשים בחודש שביעי לתוך הבוץ".
כרמי בוזגלו הגיב לדבריה של רוטנר וטען כי כלל לא הותקפה ונפילתה אירעה כתוצאה ממעידה. "להלן השתלשלות הדברים כפי שארעו באמת: המונים הגיעו לאירוע מכל קצוות הארץ. חגגנו בשירים ובריקודים והאוירה היתה נפלאה. לפתע הגיעו למקום פעילי שמאל שהתגרו בצל (יואב אליאסי) שהגיע להשתתף בשמחה. גם בסרטון שהעלתה רוטנר ניתן לשמוע אותם מקללים את הצל. בשלב זה החלה רוטנר לצלם את הצל תוך שהיא דוחפת את הנייד לפניו. הצל ביקש ממנה לחדול והושיט את כף ידו כדי לסוכך על פניו. רוטנר המשיכה להציק ובמקום התפתחה מהומה. בשלב זה קראו לי להתערב. ראיתי בחורה עומדת ומסביבה התגודדות. שמעתי צעקות: "שמאלנית", "היא באה לעשות פרובוקציות". כאן המקום לציין כי איני מכיר את רוטנר ולא זיהיתי אותה. מיד חצצתי בינה לבין הנוכחים והוריתי להם להתרחק. אחזתי בידה ואמרתי לה: אל דאגה. אני אחלץ אותך מכאן. התחלנו להתרחק מהמקום ולפתע החלה רוטנר לחזור תוך כדי שהיא מצלמת. אמרתי לה: נו! בואי כבר! ואז מעדה ונפלה (היא הלכה לאחור ומעדה על תלולית חול). הרמתי אותה, הרחקנו אותה מהמקום ונתנו לה בקבוק מים. היא החלה לבכות ואמרה שאיבדה את הנייד. אחד הנוכחים הביא לי את הנייד ומסרתי לה. מלי (פעילה שלנו) ליוותה אותה לכיוון היציאה מהפארק", כתב בוזגלו בפייסבוק.



עוד הוסיף: "זה בדיוק מה שהיה. אני מניח שהתקשורת תחגוג על הסיפור וגירסתה של רוטנר תתקבל כעובדה מוגמרת. נודע לי שרוטנר נמצאת בחודשי הריון מתקדמים. אני מקווה שלא נגרם לה או לעוברה כל נזק. עשרות אנשים שהיו עדים להתרחשות יאשרו שזה בדיוק מה שהיה".