ראש עיריית טבריה, רון קובי, הותקף אמש על ידי מספר בני אדם בבבית כנסת בישיבת הרב קוק בעיר. חשוד אחד נעצר בחשד למעורבות, ומהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים. 



היום (שישי) מתפרסם תיעוד מהאירוע בו נראה קובי כשמסביבו מספר מתפללים והוא מתעמת עמם פיזית ומילולית. חבר המועצה לשעבר רפאל טרבלסי: "דורש ממשטרת ישראל לפעול כדי לעצור את הפרובוקציות מצד ראש העירייה, שמנצל את הדמוקרטיה בכדי ליצור אלימות ואנדרלמוסיה ציבורית".



מהמשטרה נמסר בעקבות האירוע: "משטרת ישראל רואה בחומרה כל גילוי אלימות ובריונות ותפעל על מנת למצות את הדין עם המפרים את החוק".



כזכור, במהלך השבוע הוציא בג"ץ נגד משרד הפנים, וביטל למעשה את השימוע שהיה אמור להיערך לראש עיריית טבריה, לאחר שזה נכשל בפעם הרביעית באישור תקציב העירייה. 
קובי, שנבחר לאחר קמפיין בוטה בו תקף את החרדים בעיר ואת אנשי העירייה מולם התמודד, לא הצליח להרכיב קואליציה בעירייה ולהשיג תומכים למדיניותו. במהלך הקמפיין, נהג קובי להעלות שידורים חיים רבים לפייסבוק בהם תקף את יריביו, מה שהקנה לו פופולריות גדולה בטבריה והעניק לו בסופו של דבר את הניצחון. גם לאחר שנבחר, המשיך קובי לשדר מהפייסבוק ולהשתמש בשפה בוטה, כאשר זכור במיוחד הוויכוח בינו לבין מבקר העירייה בני אליהו בוועדה לביקורת המדינה בכנסת, בסיומו נטש את הדיון.