הלווייתם של האחים רפאל ואלעזר אוחנה ז"ל שנשרפו למוות בכניסת השבת בביתם שבנתניה, נערכה הלילה (ראשון) בבית העלמין וותיקים בנתניה, בהשתתפות בני משפחה ומכרים שהגיעו ללוותם בדרכם האחרונה. הלוויה נערכה לאחר שבפרקליטות ביקשו לנתח את גופות הילדים, אך המשפחה סירבה. בסופו של דבר הגיעו להסכמות והאחים הובאו לקבורה. 



גורמי כבאות והצלה ציינו כי מוקד השריפה, שגבתה את חייהם של שני הילדים, בני שלוש וחמש, היה מיטה בחדר שינה ללא חלון ועם גג פח, שנראה כי נבנה באופן מאולתר בין שני בתים. מהדו"ח שפורסם עולה כי הסיבה לשריפה הייתה כשל חשמלי במנורת לילה מעל למיטה. עוד נמסר כי "התקנת גלאי עשן היתה מצילה את הילדים ומונעת טרגדיה קשה".



טפסר אייל כספי, מפקד מחוז מרכז בכיבוי והצלה, אמר כי "מה שהתרחש פה זה אירוע שהתוצאה שלו טרגית - שריפה בבית שרובו הוא תוספת בנייה, שלפחות על פי תחקור ראשוני אינה חוקית אלא אלתור של בנייה שגרם לילדים להיות לכודים בתוך חדר בוער". בכבאות מציינים כי סימני החריכה על ציוד המיגון האישי של לוחם האש שחילץ את שני הילדים מהבית הבוער מעידים על מטען האש שהיה בחדר שבו הם נלכדו.



בנוסף לשני הילדים, שנספו כתוצאה משאיפת עשן, דווח על עוד שישה פצועים, ביניהם גבר ואישה כבני 40 ועוד ארבעה ילדים בגילאי שנתיים עד שש אשר נפצעו באורח קל. לפי נתוני ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים, בעשור האחרון 33 ילדים מתו כתוצאה משריפה, מתוכם 5 מהמקרים אירעו בשנת 2019.