סערה חדשה ברמת גן: סגן ראש העירייה, רועי ברזילי, העלה אתמול בערב סקר לפייסבוק בו שאל את עוקביו האם להוריד את תמונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיר העירייה או להשאירה. בסקר כתב ברזילי: "להוריד או להשאיר?" והוסיך שתי תמונות: אחת של הקיר עם התמונה של נתניהו והכיתוב "עדיין דמות ממלכתית", והשנייה ללא התמונה עם הכיתוב "הממלכתיות אבדה וכך התמונה".

הפוסט קיבל מאות תגובות, רובן היו נגד המהלך. עוקב אחד כתב: "בושה שאתה חלק מהעיר שלי", ותייג את ראש העירייה כרמל שאמה הכהן כדי שיטפל בסגנו. גולש נוסף כתב: "תתבייש לך חוצפן. לא עשית 0.00000000001 אחוז ממה שהוא עשה. אין לך זכות להסתכל על התמונה אפילו".
גולשים אחרים באו בטענות לברזילי על כך שאלה הנושאים בהם הוא מתעסק. אין לך סקרים יותר טובים לעשות שנוגעים לשיפור העיר?", תהה אחד הגולשים, ואחר כתב: "חייב לציין שאתה מתעסק בשטויות שלא רלוונטיות לתפקידך (ככל שהוא אכן דורש עבודה אמיתית) יחסית למי שמקבל משכורת עתק כסגן ראש עיר בעיר מטונפת ומבולגנת, למרות שיש לה את הארנונה הכי גבוהה בארץ ואת מתחם הבורסה".
 

מנגד, היו גם כאלה שתמכו בעמדה להוריד את התמונה. אחד כתב: "חד משמעית להוריד. האיש מבזה את סמלי המדינה ומוסדותיה , ומורשתו היא עבריינות לשמה לדראון עולם. אוי לנו אם נמשיך לתת לו במה סמלית". 
מעיריית רמת גן נמסר בתגובה: "מדובר בפרובוקציה מיותרת, מכוערת ולא מכובדת וראש העיר העיר על כך לסגנו בזמן אמת".
 כזכור, אתמול פורסם סרטון של אסנת חגי, סייעת בגן ילדים, בו היא מורידה את תמונתו של נתניהו מהקיר בגן הילדים בו היא עבדה. לטענתה, "אדם שמואשם בשוחד מרמה והפרת אמונים לא יכול לשמש דוגמה לילדים". לאחר מכן היא התפטרה מעבודתה. שר החינוך רפי פרץ אמר בתגובה למהלך כי "רואה בחומרה רבה את מעשיה של הגננת בסרטון שפורסם בכלי התקשורת. משרד החינוך פועל על מנת לאתרה בהקדם ולזמנה לבירור. ‏ראש הממשלה הוא בנימין נתניהו וצריך לנהוג בו בצורה ממלכתית ומכובדת, גם אם יש מחלוקת לא נקבל התנהגות שכזו בשום מוסד חינוכי".