תושב בני ברק בן 65 המעורער בנפשו נעצר ביום חמישי בחשד לביצוע מעשים מגונים בכניסה לבית ספר במרכז הארץ. המעצר התבצע לאחר שארבע בנות התלוננו בחודש האחרון על כך שהוא ארב להן סמוך לשער הכניסה למוסד החינוכי, נגע בהן וברח כשהוא משאיר אותן המומות. הוא אותר ונעצר, וביום שישי האחרון הוא הובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו. במהלך הדיון הוחלט להאריך את מעצרו עד מחר. החקירה בנושא נמשכת.

בתוך כך, במהלך סוף השבוע נעצר תושב תל אביב כבן 30 בחשד להטרדות מיניות סדרתיות בקטינות אותן פגש ברחוב. עד כה, נאספו על ידי המשטרה כחמש תלונות, כאשר על פי החשד האירועים הללו התרחשו בחודשיים האחרונים באזור פארק דרום בתל אביב וברחובות הסמוכים שלו, במהלכם נהג החשוד לפנות לקטינות ובו בזמן לגעת בגופן. לאחר שנגע בהן, הוא ברח מהמקום על קורקינט חשמלי.
 
 
הוא הובא במוצאי שבת לבית המשפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו. לבסוף הוחלט כי הוא יישאר במעצר עד ליום שני. במשטרה קוראים למתלוננות נוספות שחוו אירוע דומה בטווח הזמנים ובאזורים שצויינו להגיע באופן מיידי לתחנת המשטרה ולמסור את הפרטים או לחייג לתחנת משטרת שכונות בת"א בטלפון 03-6304444.
 
בדוח השנתי של איגוד מרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית, שפורסם לקראת יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים, נכתב כי כ־60% מכלל הפניות לסיוע לאחר פגיעה מינית בשנה שעברה התייחסו לקטינים עד גיל 18. מדובר במגמת עלייה שמדאיגה מאד את צוותי המרכזים בהשוואה ל־42% ב־2017 ו־37% ב־2016. השיעור הגבוה ביותר של פניות לסיוע מתייחס לשכבת הגיל 13־18 - 32% מכלל הפניות בשנה שעברה. מקרב בני הנוער 39% נפגעו במקרי אונס או ניסיון לאונס, 19% בנסיבות של גילוי עריות, 17% נחשפו למעשה מגונה ו־9% לפרסום תמונות או מידע אינטימיים - 11% מהן באמצעות הרשת. 
בשנת 2018 נפתחו במשטרה 6,220 תיקי עבירות מין והטרדה מינית. ב־48% מהתיקים שנפתחו הנפגעים הם קטינים, וב־15% החשודים בפגיעה מינית הם קטינים. ב־ 30% מהתיקים על פגיעה בנוער גם הפוגע הוא קטין. נערות בגילים 12־18 מהוות 63% מקרב הקורבנות בתיקי אונס קבוצתי. 4,712 תיקים הגיעו לפרקליטות אבל 83% נסגרו, מהם 67% בגלל חוסר ראיות, ורק ב־17% הוגש כתב אישום.