הקטל בדרכים: שני בני אדם נהרגו היום (ראשון) בתאונות דרכים. נהג רכב פרטי נהרג הלילה בעקבות תאונה קשה שאירעה בין משאית לבין רכבו, שהתרחשה בכביש 90 לכיוון דרום, באזור מפגש הבקעה בגלבוע. חובשי מד"א שהגיעו לזירת האירוע ראו את הרכב הפרטי כשהוא עולה באש. הנהג חולץ מהרכב ללא סימני חיים והצוותים הרפואיים נאלצו להכריז על מותו במקום. בנוסף, החובשים העניקו טיפול רפואי לנהג המשאית שהיה מעורב גם הוא בתאונה, שנפצע באורח קל, ופינו אותו לבית חולים העמק.

"כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו על הכביש רכב שעולה באש ובתוכו נלכד הנהג , בסמוך הייתה משאית עם פגיעה קלה ונהג המשאית חילץ את עצמו מהרכב כשהוא פצוע קל מחבלות. לאחר שכוחות הכיבוי סיימות לכבות את האש ברכב וניתן היה להתקרב, הבחנו בנהג, גבר בשנות השלושים , הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. נהג המשאית גבר בשנות החמישים סבל מחבלות קלות ופינינו אותו לבית חולים במצב קל" , סיפר חובש מד"א רומן בלמן, שהגיע לזירת האירוע. 

תאונת הדרכים הקשה בגלבוע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הבוקר נהרג רוכב אופנוע בשנות ה-20 לחייו, לאחר שנפגע מרכב במחלף וולפסון בחולון. צוותי הרפואה שהוזעקו למקום מצאו אותו עם פגיעה רב מערכתית קשה, ללא סימני חיים, וקבעו את מותו.

פראמדיק מד"א, יזהר ברוך, סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד, רוכב האופנוע בשנות ה 20 שכב על הכביש במרחק רב מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעות קשות בכל חלקי גופו, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. נהג הרכב שהיה מעורב בתאונה נבדק בשטח ולא נזקק לפינוי לבית החולים".

זירת התאונה בחולון, צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת התאונה בחולון, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

במהלך סוף השבוע נמשך הקטל בכבישים, כאשר אמש נהרגה אישה כבת 30 בתאונת דרכים בין שני כלי רכב סמוך למחלף אייל. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותה ופינו לבתי החולים חמישה פצועים נוספים ביניהם גבר כבן 25 עם חבלת ראש במצב בינוני לבית החולים בלינסון. ארבעה פצועים במצב בינוני וקל פונו לבית החולים מאיר, בהם גבר כבן 25 עם חבלות בגפיים, נשים כבנות 60 ו- 33 וילדה כבת 11 עם חבלות בחזה.