הגבר החשוד בתקיפת נהג האוטובוס בראשון לציון שתועד בסרטון, נעצר היום (ראשון) לאחר שהסגיר את עצמו למשטרה. בתקרית שהתרחשה ביום חמישי האחרון בקו 190 של אגד, תקף הנוסע בן ה-30 מילולית ופיזית את נהג האוטובוס בטענה כי זה האחרון לא עצר בתחנה.

בהמשך חטף החשוד מהנהג את משקפיו והשליך אותם אל הרצפה, מחוץ לאוטובוס. כאשר הנהג קם ממקומו והחל לרדוף אחר הנוסע במטרה להחזירם, תקף אותו הנוסע באלימות ושבר את רגליו של הנהג. מהמשטרה נמסר כי החקירה בעניינו עודנה נמשכת.

ביום שישי הוגשה תלונה מצד הנהג כנגד הנוסע במשטרת הרצליה, וזו הועברה לטיפול משטרת ראשון לציון. חברת אגד פרסמה ברשתות החברתיות קריאה לציבור על מנת לעזור באיתורו.

דובר אגד, רון רטנר, הגיב למקרה: ״מדובר בעוד אירוע הזוי ואלים של נוסע המתנהג  בבריונות קיצונית כלפי נהג האוטובוס ונוסעיו, האירוע החריג בחריפותו התרחש בשעה 12:00 בצהריים בקניון  הזהב ברשל״צ בקו 190 של אגד. מבדיקה ראשונית של נסיבות האירוע התחוור שהעניין החמור התפתח ללא כל סיבה הגיונית או מוצדקת, נהג האוטובוס שהבחין שמדובר בנוסע גברתן המתנהג בחוסר יציבות על גבול הטירוף הפגין איפוק רב ולא נגרר ביחד עם הנוסעים לתגרה אלימה עם התוקף, אלא נותר לשבת על מקומו במשך דקות ארוכות".

עוד נמסר, כי "הערב תוגש תלונה במשטרה כנגד הבריון על תקיפה בנסיבות מחמירות והכשלת עובד ציבור במילוי תפקידו כמו גם איום והפעלת אלימות כנגד נוסעי האוטובוס, אין בדעתנו לעבור לסדר היום לנוכח האירוע הקיצון, ביטחון הנהגים והנוסעים התחבורה הציבורית אינו הפקר ואין בדעתנו להותירם חשופים על נפשם לאלימות בריונית קשה שכזו. בטוחני שמשטרת ישראל תיכנס לעובי הקורה , תאתר את הנוסע האלים ותעצור אותו , היות ואדם זה מהווה סכנה של ממש לציבור. נציין לשבח את הנהג האמיץ והמאופק אשר למרות פחדיו וחששותיו שמר על ריסון ואיפוק ולא נגרר לתגרה אלימה אשר היתה יכולה להסתיים באופן טרגי וקשה״.