"לא דיברנו, בעיקר בכינו": לאחר שחרורה המרגש אמש של נעמה יששכר, אביה, נתן יששכר, דיבר בתוכנית רדיו בתחנה "קול ברמה" על הקושי ביחסים עם הבת שריצתה עונש מאסר של כעשרה חודשים בכלא הרוסי ושיבח את אשתו, יפה, על ניהול הקמפיין להחזרת ביתם: "אני לא דיברתי עם התקשורת, יותר הייתי בקשר עם הרבנים וטיפלתי בכספים. אני לא איש שיכול לדבר, אני מאד רגיש. אשתי עשתה עבודת קודש".

"במשך עשרה חודשים חיזקו אותי הרבנים והתפילות של כל עם ישראל", סיפר אביה של יששכר. "הייתה לנעמה זכות שהיא איחדה את כל העם לקרוא תהילים ולשאת כל כך הרבה תפילות. הייתי רוצה לומר לראש הממשלה תודה רבה על כל המאמצים שעשה. אני בטוח שברגע שהרב שלמה עמאר כתב את המכתב לנשיא פוטין, הייתה זעקה בשמים והדברים התחילו להתגלגל", הוסיף.

יפה יששכר, ראש הממשלה, רעייתו ונשיא רוסיה פוטין. צילום: רויטרס
יפה יששכר, ראש הממשלה, רעייתו ונשיא רוסיה פוטין. צילום: רויטרס

על הביקורת שנתניהו עושה שימוש פוליטי בשחרור של נעמה סיפר יששכר: "אני לא מהאנשים האלה, לא מתעסק בדברים כאלה. אני מחתן אנשים כל ערב, מבשל עבורם לחתונות, בר מצוות ובריתות. אני עובד באחוזת ווגשל בבני ברק ורק מתעסק בדברים טובים".

על הקשר עם הבת שנותק בנסיבות הקשות: "לא היה לי קשר בכלל עם נעמה לאורך כל התקופה, אפילו פעם אחת. היום בבוקר דיברתי איתה בטלפון - לא דיברנו, יותר בכינו".