בינואר 2016 פיגוע טרור של מחבל בבר "סימטא" בתל אביב שינה את מסלול חייו של עידו לזן, אז בן 34, שנפצע משני כדורים, אחד בצד ימין של החזה ואחד ברגל השמאלית. 

הוא היה בסכנת חיים ואושפז לחודש וחצי בטיפול נמרץ. גם לאחר שיקום ארוך בפציעה הפיזית, עד היום הוא מתמודד בפוסט־טראומה. עמותת נט"ל, המסייעת לנפגעי טראומה על רקע לאומי וטרור, היוותה עבור עידו מקום לתמיכה ולטיפול, וביום שישי האחרון הוא פתח את דלתות חדר הכושר בבעלותו בתל אביב - "בולט־פרוף", לאימון שכל הכנסותיו קודש לנט"ל. 

"לא מזמן פנתה אליי מאמנת בשם רחל פונסקי, וסיפרה לי שהיא נוהגת לעשות מדי פעם אימון קבוצתי, שההכנסות ממנו הולכות לתרומה כלשהי, כל פעם למקום אחר. מיד חשבתי על נט"ל, ארגון שאני חלק ממנו ומטופל בו. אני מדבר בשמו בעולם, ואני חושב שהוא אחד החשובים שיש לנו במדינה", מספר עידו שמוסיף: "בעולם הקרוספיט יש הרבה אימוני גיבורים שמוקדשים לזכר הרוגי מלחמות מהארץ ומהעולם. מנהג מרגש. הגיע הזמן שנוקיר גם את אלה שנשארו בחיים ומתמודדים עם צלקות פיזיות ונפשיות, ובדרכנו הצנועה ננסה לתרום את חלקנו. זו הסיבה שהאימונים יוקדשו לכל פצועי פיגועי ומלחמות ישראל, נכי פעולות איבה ונכי צה"ל. זו הסיבה שנט"ל הוא הארגון שבו בחרנו".

גלי דגן, סמנכ"לית שיווק והסברה של נט"ל, מספרת ל"מעריב": "את עידו אנחנו מכירים שנים רבות, עוד כשהיה יו"ר התאחדות הסטודנטים במכללת ספיר, ופעלנו יחד להעלאת המודעות לתופעת הפוסט־טראומה בקרב חיילים משוחררים. אולם דבר לא הכין אותי לרגע הזה, הרגע שבו הבנתי שעידו נפצע קשה מאוד בפיגוע בתל אביב. היום, ארבע שנים לאחר הפיגוע, עידו רואה באפשרות לספר את סיפור התמודדותו האישי עם הפציעה, הן בהיבט הפיזי והן בהיבט הנפשי - שליחות, ומבחינתי זהו השגריר הטוב ביותר של העמותה".

קו הסיוע והצ'ט של נט"ל עומדים לרשות הציבור החל מ־7:00 עד 24:00 בכל יום בטלפון 1-800-363-363 ובשעת חירום 24/7, ובאתר WWW.NATAL.ORG.IL