מהומה פרצה הבוקר (שני) בבית המשפט עם הגשת כתב האישום נגד ויסאם בן מוחמד אבו אלחסנה, תושב רצועת עזה, בגין רצח הנער עאדל חטיב בן ה-17. בני משפחתו של עאדל בהם אמו פאטמה הגיעו לבית המשפט, כשהם פונים לעברו של הנאשם באמירות קשות. העימות בין הצדדים, הגם שלא היה פיזי, הוביל להתערבותם של מאבטחים שנאלצו להפריד בין בני המשפחה לבין סנגורו של הרוצח. 

אמו פאטמה סיפרה בשיחה עם מעריב: "הייתי רוצה שגזר דינו יהיה כמו גזר הדין של הבן שלי. הוא רצח את הבן שלי וקבר אותו באדמה וזה מה שהייתי רוצה לעשות לבחור הזה". היא הוסיפה כי לצערה "היום המדינה שומרת עליו והוא יקבל מאסר עולם, אבל זה לא מספיק אם רק הייתי יכולה הייתי רוצחת אותו בידיים שלי". לדבריה, עאדל הכיר בהיכרות שטחית את הרוצח, שעבד אצל הדוד שלו. "החלאה הזה התקשר אליו לטלפון אמר לו לרדת שהוא רוצה להיפגש איתו ליד הבית ספר", הסבירה, "בתמימות ובלי להגיד לנו, הוא ירד ושם הוא חיכה לו עם סכין, רצח אותו, קבר אותו וביקש אחרי זה כספים לעזור בחיפושים".

היא ציינה כי הם מעולם לא חשדו ברוצח. "אחרי הרצח עצרו כמה חשודים אחרים שהיו מסוכסכים עם עאדל, ואפילו הכו אותו, והייתי בטוחה שאלה הם", הסבירה, "היינו בהלם כשגילינו שזה הוא. הוא עשה משהו שאסור לעשות ואני באופן אישי הייתי רוצה לחסל אותו".