בתו של סגן היועצת המשפטית למשטרה עוררה אמש סערה, כאשר קיימה את חתונתה במרחב ציבורי באחד המושבים בארץ, בה השתתפו כ-100 אורחים, זאת בניגוד להנחיות האחרונות האוסרות התקהלות של למעלה מעשרה אנשים. כאמור, האורחים התחלקו לקבוצות של 20 בני אדם, שעמדו במרחק של שני מטרים אחת מהשנייה, דבר במנוגד לצו בריאות העם.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "כל אדם מחויב לקיים את הוראות החוק והתקנות המחייבות ובכלל זה המגבלות הנוגעות לקיומם של טקסים דתיים בשעת חירום לאומית זו. בהתאם המקרה ייבדק, וככל שימצא כי הייתה במקום חריגה מהתקנות או מצו בריאות העם - הנושא יטופל ישירות מול בעלי האירוע כמקובל".

מאז כניסתן של ההנחיות המדוברות לתוקף, ועד אתמול אחר הצהריים ניתנו 32 צווי סגירה לעסקים ובוצעו למעלה מ-19 אלף ביקורי מבודדים (כ-5,600 מהם בוצעו אתמול). כמו כן, נפתחו 135 חקירות נגד מפרי בידוד ו-21 חקירות בגין הפצת פייק ניוז. עוד נמסר כי הוצאו 24 דוחות על הפרת חובת בידוד, שני דוחות על הפרת חובת דיווח ו-47 נוספים על סירוב להוראה על התפזרות מהתקהלות/התכנסות. במשטרה ציינו גם כי הוגש דוח נגד מפעיל מקום או עסק בניגוד להוראת תקנה 5(א), מה שמעלה את מספר הדוחות שהוגשו אתמול ל-74.