הסרטון שהעלה היום (חמישי) יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בו תיעד את הקומה העליונה של בית ראש הממשלה והדגיש את הליקויים הרבים בבית, לטענתו, גרר תגובות רבות ברשת ובציבור.

בעקבות כך, שוחח השיפוצניק איציק שלום עם אריה אלדד ורוני בר-און, בתכניתם ב-103FM, והביע את דעתו על המחדלים בבית, ועל המחיר שיעלה לתקן אותם, כאיש מקצוע: "ראיתי את הסרטון, ומה שראיתי זה שיש שם פטרת רצינית, עובש כתוצאה מחדירת מי גשמים או מים של מזגן. כל הצבע מתנפח מרטיבות. אם יש גג צריך לאטום אותו, אבל קשה לי רק לפי הסרטון לתת הצעה. אם אנחנו מדברים רק על הקומה המחיר עומד על כ־30 אלף שקל".

בנוסף, שיפוצניק נוסף בשם עמיר שבתאי, המכונה 'הזאב הצוחק', העניק הצעת מחיר נוספת וטען שכל השיפוץ אמור לעלות לא יותר מ־25 אלף שקל.

כאמור, בנוסף לסרטון שהעלה נתניהו הצעיר בחשבון הטוויטר שלו, הוא תקף את התקשורת וכתב: "כאשר מראים לתקשורת את כל הנזילות והעובש בקומה למטה בבית ראש הממשלה, הם אומרים בסדר, אבל הקומה למעלה היא המפוארת. אז צילמתי באייפון שלי את ה'קומה המפוארת' למעלה. בווידאו יש בין היתר את החדר שינה של ראש הממשלה והמקלחת שלו. 'הקיסר בארמון וורסאי', ככה מדמיין אותו השמאל החולה".

כזכור, ב-2015 אירחה אשת רה"מ, שרה נתניהו, את איש התקשורת מושיק גלאמין בבית רה"מ. "הזמנו את מושיק גלאמין לתת חוות דעת מקצועית, אובייקטיבית ובלתי תלויה על התנאים במעון ראש הממשלה. זה מה שיצא", צוין בכיתוב שהוצמד לסרטון באורך כ-15 דקות בעמוד הפייסבוק של נתניהו.