ניסיון החיסול בבית שמש: מעצרם של החשודים שעל פי החשד ניסו להצמיד מטען חבלה לרכבו של אחיו של הספורטאי לשעבר בעיר בית שמש, הוארך הערב (שלישי) בבית המשפט עד ה-2.6.

כזכור, במהלך פעילות סמויה של בלשי המשטרה, סוכל ניסיון חיסול של אחיו של כדורגלן עבר בעיר בית שמש. כוחות המשטרה הצליחו לתפוס ארבעה חשודים בעת שככל הנראה הצמידו מטען חבלה לרכבו של הכדורגלן, תושב המקום, שחנה בחניון ביתו. החשודים שנעצרו הנם תושבי המקום, כולם בשנות ה-20 לחייהם.

חבלני משטרת ישראל שהוזעקו למקום פעלו לנטרול הרכב הממולכד. כלל החשודים שנתפסו, נעצרו ונלקחו לאחר מכן לחקירה. בהמשך היום, הם יובאו לבית משפט השלום בירושלים, שם ידונו בהארכת מעצרם.

כזכור, רק לפני חודש התרחשה תקרית פלילית נוספת בעיר, כאשר הושלך רימון הלם לעבר בית מגורים. חבלנים וחוקרי מז"פ של המשטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. 

כמו כן, לפני חודשיים אותר מטען חבלה מתחת לרכב בבעלות אדם המוכר למשטרה באזור תעשייה באשדוד. כוחות המשטרה שהגיעו למקום האירוע סגרו את הזירה. במהלך בדיקת החפץ החשוד הבינו השוטרים כי מדובר, כאמור, במטען חבלה. נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע, כאשר הרקע שהסתמן הוא פלילי.