דירקטוריון קק״ל אישר את מינויו של עו"ד דוד עציוני ליו"ר עמית בקרן הקיימת לישראל. תפקיד יו"ר עמית בקק״ל הינו תפקיד ייצוגי ללא שכר ובהתנדבות מלאה. עו"ד עציוני, מכהן כסגן ראש העיר חיפה, עומד בראש סיעה אשר לה שלושה מושבים במועצה ומבכירי הליכוד בעיר. בין התפקידים שממלא עציוני: יו"ר החברה הכלכלית לחיפה, יו"ר ועדת הכספים בעיריית חיפה, יו״ר ועדת היגוי לקליטה בקהילה, יו"ר איגוד ערים בחיפה ודירקטור מטעם הציבור בחברת רני צים בע"מ.

בין השנים 2015-2018 שימש עו״ד עציוני יועץ בכיר לשר האוצר, משה כחלון, והיה אחראי, בין השאר, על קשרי התעשייה של משרד האוצר מול חברות גדולות בארץ, על הקשר עם ראשי הרשויות ועל הקשר עם רשות מקרקעי ישראל. הוא נשוי ואב לילדה.
 
עו״ד עציוני הגיב להחלטה ואמר: "שמח על ההזדמנות שניתנה לו לתרום מיכולותיו למפעל הציוני המפואר הקרוי קרן קימת לישראל וכי חזון חיזוק ופיתוח הפריפריה הוא חזון עוצמתי לשנים הבאות. עוד הוסיף כי הוא בטוח שיחד עם יו״ר קק״ל עטר ושאר חברי הדירקטוריון ואנשי קק״ל הם ימשיכו בעשייה החשובה של קק״ל לפיתוח הארץ".

יו״ר קק״ל, דני עטר, בירך את עו״ד עציוני על בחירתו ואמר כי הוא "בטוח שעציוני, שכבר הוכיח את יכולותיו הרבות בתפקידים הציבוריים שמילא עד היום, יהווה תוספת כח משמעותית לקק״ל ויקדם יחד עימנו את חזון קק״ל לפיתוחה ושיגשוגה של מדינת ישראל".

עו״ד עציוני יכנס לתפקיד בשבועות הקרובים לאחר אישור האסיפה הכללית של קק״ל ויחליף את חי אדיב שכיהן בתפקיד ממרץ 2018.