טרגדיה נוספת: מבית החולים הלל יפה נמסר כי הילד בן ארבע ששהה זמן ממושך במכונית נטושה בפוריידיס, מת היום (שני) לאחר שכשלו מאמצי ההחייאה של הצוותים הרפואיים. הילד נמצא במכונית על ידי אזרח כשהוא במצב קריטי. עובר האורח שהבחין בילד, חילץ אותו מהרכב והזעיק את כוחות ההצלה.

צוות מד"א הגיע למקום וזיהה כי הילד ללא דופק או נשימה ועם סימני מכת חום, והוא הובהל לבית החולים הלל תוך פעולות החייאה מתקדמות. חובש מד"א, בועז פוקס, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הילד שוכב מחוסר הכרה בסמוך לרכב. סיפרו לנו שהוא חולץ מתוך רכב לאחר ששהה בו זמן ממושך". המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות האירוע.

מקרה זה מצטרף לשורה של מקרים דומים לאחרונה, בהם ילדים אותרו במצב קשה לאחר שהות ממושכת ברכב סגור ולוהט. רק בשבוע שעבר, נפטר ילד בן 3.5 לאחר שכפי הנראה נשכח ברכב בדימונה ואותר על ידי בני משפחתו לאחר זמן רב. חובשי מד"א פינו את הפעוט לבית החורים סורוקה- שם הכריזו הצוותים הרפואים על מותו. במקרה נוסף, נפטר ילד בן 3 בשבת האחרונה, לאחר שהוריו שכחו אותו ברכב בגליל.

הארגון "בטרם" לבטיחות ילדים פרסם כי מאז שנת 2010 נשכחו או ננעלו ברכב 881 ילדים. 34 מהמקרים הסתיימו במות הילד. מנכ"לית הארגון, אורלי סילבינגר, מסרה: "אנחנו רואים עלייה מדאיגה במקרי שכחת הילדים ברכב. בתקופת הקורונה, כשכולנו בסטרס והשגרה שלנו משתנה חדשות לבקרים, הסיכון לשכחה עולה".

"בימים חמים הטמפרטורה ברכב עשויה להגיע ל-70 מעלות בתוך דקות ספורות. מדובר בתנאים קיצוניים המשפיעים במהירות על ילדים צעירים ותינוקות. ככל שהטמפרטורה בחוץ גבוהה יותר, כך הסכנה גדלה. אנו מפצירים בהורים, אל תגידו 'לי זה לא יקרה' - אמצו הרגל מציל חיים. פתחו את הדלת האחורית בתום כל נסיעה, השאירו חפץ חיוני בספסל האחורי או התקשרו לבן או בת הזוג עם הגיעכם ליעד. בצאתכם מהרכב ודאו שהרכב נעול למניעת כניסת ילדים ללא השגחה".