בשיחה שערך היום (שני) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM, סיפר זמר החתונות של המגזר הערבי, רפעת אל אסדי על הסיבה האמיתית, לטענתו, בגינה נחקר בשבוע שעבר. "לצערי הרב זה מעצר פוליטי שהחוקרת אומרת לי אתה יודע מה עשית? אמרתי לה לא, היא אמרה אתה דיברת על רה"מ, קודם כל אני במדינה דמוקרטית ומותר לי לדבר על רה"מ", אמר והוסיף: "אני מקווה שיעצרו אותי עוד פעם ועוד פעם. זה כבוד רב כל הזמן שאני נאבק על הדעות שלי"

עלית לכותרות כשבחתונה אמרת 'יא אבו יאיר', הכוונה היא לנתניהו, 'על אפך וחמתך תהיה החתונה' ועצרו אותך.
"כן, לצערי הרב זה מעצר פוליטי שהחוקרת אומרת לי אתה יודע מה עשית? אמרתי לה לא, היא אמרה אתה דיברת על רה"מ, קודם אני במדינה דמוקרטית ומותר לי לדבר על רה"מ. רה"מ יבוא וילך, בחירות יבואו וילכו, אבל יישאר רפעת מלך הזמר הערבי".

לא הגיע הזמן להפסיק עם החתונות במגזר הערבי? יש קורונה.
"אני רוצה להגיד, אני בעד קודם בזכותי רה"מ נקט בצעד הסגר, למה? כל הזמן הממשלה מתעתעת, מגמגמת, כן, לא, כן סגר, לא סגר, אצל החרדים לא רוצים. אבל מה שנתן באמת זה מכוון מה שאמרתי, אל תחשוב שדיברתי מצחוק, מכוון. קודם, אני מופתע שחתונה אצל המגזר הערבי 100 אנשים יש תחלואה והפגנה ב-20,000 בתל אביב או מול בית רה"מ אין תחלואה".

הבנת בן? תודה זה הכל; אתה לא מפחד שיצערו אותך שוב?
"להפך, אני מקווה שיעצרו אותי עוד פעם ועוד פעם. זה כבוד רב כל הזמן שאני נאבק על הדעות שלי".

מסיבה בזמן הסגר הלילי, אין קשר בין המצולמים לנאמר בכתבה (צילום: ג'קי צברי)

החתונות ימשכו?
"לא, אני נגד חתונה בלי הנחיות משרד הבריאות".

יישר כוח.
"אני מאחל לכל עם ישראל, יהודים וערבים, בריאות שלווה ונחת ולכל החולים החלמה מהירה. אוהב אתכם והמשך יום טוב".

ממשטרת ישראל נמסר: "בניגוד לנטען, החשוד נחקר בגין הפצת מחלה מדבקת ברשלנות, לנוכח התנהלותו באירוע שבו היו הפרות חוק שהתקיימו מסביבו ובעידודו. צר לנו, כי החשוד בחר למנף את טובתו האישית ודעותיו במקום להתבייש במעשיו והתנהלותו שעומדת בניגוד לחוק ופוגעת במאמץ הלאומי לבלימת התפשטות הנגיף".