עוד מקרה מטריד של אלימות כלפי עיתונאים: כתב חדשות 13, יוסי אלי, הותקף היום (ראשון) יחד עם הצוות שליווה אותו סמוך לכיכר השבת שבירושלים. "בפעם הראשונה הרגשתי לא בטוח ברחובות ירושלים", כתב אלי בחשבון הטוויטר שלו. "מחוץ למאה שערים, קרוב לכיכר השבת, המון זועם בא עליך ואתה נס על נפשך".

כתב חדשות 13 יוסי אלי מותקף סמוך לכיכר השבת בירושלים (צילום: חדשות 13)

בתיעוד האירוע שפורסם בטוויטר ניתן לראות צעירים חרדים מכים ובועטים ברכב בו שהה אלי יחד עם צוותו, וברגע שהוא מנסה לצאת מהמכונית הוא מותקף והסרטון מסתיים. אלי אף העלה תמונה שבה נראית השמשה האחורית של הרכב מנופצת כתוצאה מאבן שנזרקה לעבר הרכב, שלדבריו כמעט פגעה בצלם. 

מחדשות 13 נמסר בתגובה: "אנו מגנים בתוקף את גילויי האלימות נגד עיתונאי החברה יוסי אלי והצלם קובי כהן. עיתונאים, צלמים ואנשי תקשורת צריכים להיות חופשיים לעשות את עבודתם בכל מקום מבלי להרגיש מאויימים. עיתונאי חדשות 13 ימשיכו לעשות את עבודתם במסירות ומקצועיות".

זו אינה הפעם הראשונה שבה אלי מותקף על ידי חרדים: בחודש מאי האחרון הוא הותקף בשידור במהלך דיווח על מדורות בבית שמש. "ניסו לשבור את המצלמה של הצלם, לחטוף את המיקרופון ולדחוף אותנו. המשטרה הייתה חסרת אונים", סיפר אז אלי. "זה בא בבום, התמקמנו, הם ראו את המצלמה, ואיך שהתחלנו לדבר הם קפצו עלינו. זו הייתה מדורה גדולה. הם התחילו להתגרות בנו ולזרוק אבנים. חשוב להסביר שמדובר בפלג הקיצוני ביותר של העדה החרדית בבית שמש. החלו לזרוק אבנים, ניסו לשבור את המצלמה של הצלם שלנו, ניסו לחטוף את המיקרופון ולדחוף אותו וגם אותי. ניסו גם לחסום את דרך היציאה שלנו באמצעות פחי אשפה, והמשטרה הייתה די חסרת אונים באירוע הזה".