חברת 'בשיבה בריאה' תערוך ביום חמישי ה-5 בנובמבר 2020 את כנס "הזקן ואני" - כנס ראשון מסוגו בישראל שיציג למטפלים ולבני המשפחה כלים להתמודדות עם הטיפול בזקן בימי הקורונה. הכנס יתקיים וירטואלית ויהיה פתוח ללא עלות לקהל הרחב בהרשמה מראש. בכנס ישולבו הרצאות, דיונים ומפגשים לצד תצוגה של ההיבטים הפרקטיים לטיפול בתקופה זו. 

 כמו כן, בכנס יוצגו גם טכנולוגיות מסייעות להפגת הבדידות של קשישים במטרה לעודד יזמות בתחום זה ובתחום השירותים לזקנים. ברקע הקמתה בזמן הקורונה של הקרן לזכרו של שלמה אילן ז"ל בשיתוף חברת "בשיבה בריאה" שתומכת ביזמים בתחום הטכנולוגיה והשירותים לבני הגיל השלישי. הקרן החדשה מציעה ליזמים בעלי רעיון עסקי, תהליך לבחינת הרעיונות וייעוץ מאנשי מקצוע מנוסים בתחום הגריאטריה והגרונטולוגיה הפיננסית. 

כנס הזקן ואני (צילום: ללא)
כנס הזקן ואני (צילום: ללא)

בין ההרצאות שיתקיימו בכנס: 

  •  עכשיו יותר מתמיד - על חשיבות הנגשת הבית בימים שכולנו מסוגרים- אור עוזרד, MA בעיצוב  חלל BA מאוניברסיטת תל-אביב, מורשת נגישות השירות מטעם משרד העבודה והרווחה.
  •   המגיפה שאחרי המגיפה- ד"ר רון בן יצחק מומחה בגריאטריה, המערך הגריאטרי בי"ח איכילוב ומנהל רפואי בשיבה בריאה.
  •   אימון מוטורי- קוגניטיבי- הפקת אתגרים קוגניטיביים בכל שעה, בעיתות משבר ובשגרה- שירי אמבון מגל, מפתחת שיטה TIM. גרונטולוגית, תרפיסטית בתנועה, דוקטורנטית בחוג לריפוי בעיסוק מאוניברסיטת חיפה.
  • הפסיכולוגיה שמאחורי אנשים מבוגרים בדיגיטל- איך מתגברים על הקשיים ו(מ)תחברים- ד"ר מיכל הלפרין בן צבי, מומחית בפסיכולוגיה של הזקנה,  יועצת ומלווה פרויקטים בתחום הזקנה.
  • "רוצה הביתה" - כלים לתקשורת עם אנשים שחיים עם דמנציה בתקופה מאתגרת-  ענבל ליאום , מורה מוסמכת לשיטת התיקוף, גרונטולוגית ומרפאה בעיסוק. מנהלת שירותי ריפוי בעיסוק ותעסוקה במרכז הרפואי הישראלי לאלצהיימר.
  • טכנולוגיות מסייעות להפגת בדידות וטיפול ביתי

לינק להרשמה: https://bit.ly/352bp9W