דוברו של ח"כ יאיר גולן, עומר נחמני, פרסם היום (שני) בחשבון הפייסבוק שלו על הקמת "הקרן לנפגעי עמית סגל". לדבריו, בפחות מ-20 שעות נאספו מעל ל-100 אלף שקלים לטובת ייצוגו המשפטי בתביעה מול סגל. הוא הוסיף: "תודה לכל אחד ואחת שתמכו במאבק נגד ההשתקה והאלימות, ולמען הדמוקרטיה וחופש הביטוי". 

נחמני סיפר כי סגל, המשמש כפרשן הפוליטי של חדשות ערוץ 12, שלח לו הודעות מאיימות באמצע הלילה, לפני כשבוע וחצי, במקביל לתביעת הדיבה שהגיש נגדו בסך 400 אלף שקלים. זאת בעקבות פוסטים בהם כינה אותו נחמני "גזען" ש"מנסה לסתום פיות לכל מי שלא חושב כמוהו". 

תביעתו של סגל הוגשה ב-20 באוקטובר והיא מצטרפת לשלוש תביעות דיבה נוספות אותן הגיש הפרשן, כנגד אנשים שביקרו אותו בשבועות האחרונים. בחשבון הטוויטר שלו, ערב הגשת התביעה פרסם סגל: "תזכורת: הוצאת לשון הרע היא עוולה אזרחית. אם הטחת במישהו שהוא שקרן, גזען, מסית לרצח או היטלר - היה מוכן לאפשרות המסעירה שתיאלץ להוכיח זאת. אם לא, תיאלץ לשלם".

נחמני צירף להודעתו על הקמת הקרן, את ההודעות שטען כי סגל שלח לו, כשבהן: "בטוח שתהנה מהתביעה...לילה טוב + אימוג׳י נשיקה". בסוף הפוסט הוסיף נחמני כי "כל שקל נוסף שייכנס יופנה לסיוע, ייעוץ והגנה משפטית אצל עורכי הדין ד״ר יובל קרניאל, יובל יועז אילן יונש ודורון ברקת לכל מי שחווה ניסיון השתקה מעמית סגל".