לאחר תיעוד ההפגנה מול בית משפחת פרקש השכולה, במהלכה איחל אחד המפגינים לבני המשפחה לאבד בן נוסף, שוב נחשפנו לתיעוד מצמרר של הפגנה מול בית של משפחה שכולה אחרת - משפחת מינץ שאיבדה את בנה רז ז"ל ששימש כמפקד מחסום בין עופרה לבית אל ונורה למוות ב-2001. אמו של רז, אורה, שוחחה הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM על שאירע.

דוידוב: שלום אורה, בוקר טוב; יוכפז: מה שלומך?
"אני פשוט בוכה, בוכה שאומרים לי שאני עוכרת ישראל. לא ידעו שאני אם שכולה, אני לא מתראיינת כאם שכולה אלא כאזרחית שאכפת לה מאוד מהמדינה. אנחנו יוצאים להפגין נגד ראש ממשלה מושחת ולא בגלל התיקים, בגלל כל ההתנהלות שלו, אנחנו מדברים רק נגד רה"מ, אנחנו לא אומרים מילה על המפגינים לזכותו ועל אוהדיו, הם במקום להגיד מה הוא עושה וכמה הוא טוב ונהדר שיהללו אותו, במקום זה הם תוקפים אותנו. אנחנו יצאנו מקיסריה וראינו שמאלנים בוגדים. הבן שלי הצעיר, אור, חתמתי לו שהוא יכול לשרת ביחידה קרבית אחרי שאח שלו נהרג כי חשוב בעיניי לעשות את השירות הכי משמעותי בצבא. אותי הם מגנים ואומרים שאני בוגדת? לי הם אומרים עוכרת ישראל? וזה רק מלמעלה". 

יוכפז: מצטערת שחתמת לאור על האישור הזה כשאת מבינה איך הם מדברים למשפחת פרקש ואלייך?
לא. לא איך הם מדברים אלינו השכולים אלא בכלל לאזרחים, מה עשה פה ראש הממשלה שהוא גורם למעלה לשיסוי ולפילוג".

יוכפז: רה"מ עומד מאחורי המחאה מול משפחת פרקש?
"יש הוכחה של גונן בן יצחק בפייסבוק שמראה את המפה שכיוונה את אורלי לב למשפחת פרקש, כשהנקודה שממנה נשלחה המפה היא הבית של רה"מ. ההתחלה הייתה שאמרו לנו תחזרו לגרמניה, חבל שהיטלר לא סיים את העבודה. הוצאתי מיד את הנייד והתחלתי לצלם, הייתי מזועזעת, שיתפתי את זה בוואטסאפ המשפחתי שלנו כי אבא של הילדים שלי אמר לי אם אתם הולכים להפגנה תספרי לי מה קורה שם".

דוידוב: לא פעם ראשונה שאת בהפגנות.
"כל שבוע אנחנו שם".

דוידוב: זה הולך ומקצין?
"יש הסלמה כן, בוודאי. בהתחלה היינו לבד ומפעם לפעם היה עובר אוטו ושר ביבי המלך בשבוע שעבר עמדה קבוצה של 20 אנשים".

דוידוב: רק בקיסריה.
"אנחנו בקיסריה, היית פעם בהבימה ובבלפור אבל שומרים על קיסריה, אני רוצה להגיד שבשבוע שעבר צעקו לבת שלי שהיא בת זונה, עוברים במכונית, פותחים חלונות ומקללים אותנו. היה אפשר לראות דגל ליכוד. קבוצה של ליכודניקים".

יוכפז: דיברת עם ענת פרקש?
"לא, ואני שוב רוצה להדגיש לכל אזרח בישראל לא צריך לדבר ככה, האמירה שלהם שאלוהים ישלם להם זה מחלת נפש תסלחו לי. ואם רה"מ לא ידע להגיד חד וחלק אסור בלי להזכיר את שמו, כי ברגע שהוא כורך את שמו הוא כבר מלבה את השנאה מחדש".

יוכפז: את מבינה את הביקורת שלו על הדברים הקשים שלטענתו הצד השני אומר עליו גם בהקשר להיטלר ולאחיו המנוח?
"בהקשר להיטלר אני מאוד מסתייגת, יחד עם זה, זה סוג של סילוף של הדברים. הוא אמר שזה תהליכים ובהחלט יש תהליכים שמזכירים את מה שהיה שם".

יוכפז: ויוני נתניהו?
"לא שמעתי איזה אמירות יש נגד יוני נתניהו אבל מי שעושה את זה, זה אדון רה"מ שכל פעם מזכיר את יוני. השכול לא שייך לכאן".