תושב פרדס חנה, בן 65, נהרג הבוקר (רביעי) בתאונת דרכים בכביש 65, סמוך לצומת כרכור. התאונה התרחשה לאחר שמשאית פגעה בהרוג בעת שרכב על אופניו. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ובסופן קבעו את מותו.

פאראמדיק מד"א, סער אברג'יל סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו על הכביש אופניים חשמליים שבורות ומשאית, בסמוך שכב גבר כבן 65 מחוסר הכרה. הוא סבל מפגיעת ראש קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ולאחר מספר דקות נאלצנו לקבוע את מותו".

בתאונת דרכים נוספת הבוקר נהרג אדם כבן 50 בכביש 25, סמוך לדימונה. התאונה התרחשה לאחר התנגשות בין רכב פרטי ומשאית סמוך לצומת צפית. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום, לאחר שחולץ על ידי לוחמי שירות הכבאות וההצלה. נהג המשאית, כבן 40, נפצע קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה.

תאונת הדרכים סמוך לדימונה (צילום: תיעוד מבצעי כב''ה)
תאונת הדרכים סמוך לדימונה (צילום: תיעוד מבצעי כב''ה)

חובש מד"א צביקה אייזיק סיפר: "כשהגענו למקום הבחנו שמדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו משאית ורכב פרטי מעוך, נהג הרכב גבר כבן 50 נלכד ברכב והיה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול תוך כדי חילוצו מהרכב, הוא היה ללא נשימה וללא דופק ולאחר זמן קצר נאלצנו  לקבוע את מותו. טיפלנו גם בנהג המשאית גבר בשנות הארבעים פונה במצב קל".

בעקבות התאונה נחסם כביש 25 באזור צומת צפית בשני הכיוונים, והנהגים מתבקשים לבחור בדרכים חלופיות.