המחאה על מותו של הנער אהוביה סנדק: סרטון שהופץ היום (שישי) הציג צעירים תוקפים באמצעות מוטות ופחי אשפה רכב שבו נסעו אזרחים ערבים ברחוב בר אילן בירושלים, בעוד שכלי הרכב שניזוק כתוצאה מהאירוע, ניסה להימלט מהמקום.

אמש נערכו בבירה הפגנות מחאה בעקבות מותו של סנדק בתאונת דרכים במהלך מרדף משטרתי, זה היום העשירי. מאות מפגינים ניסו לחסום את ציר התנועה בכניסה לעיר ובמספר מקרים הושלכו אבנים וביצים לעבר השוטרים. כמו כן, במהלך ביצוע מעצר חשודים, נפגעו שני שוטרים. עד כה עוכבו ונעצרו 20 מפגינים בגין הפרת הסדר וחסימת צירי התנועה. כמו כן, המוחים פגעו במספר ניידות משטרה, כלי רכב אזרחיים ואוטובוסים ציבוריים.

במקביל, התקיימה מחאה בצומת בר אילן, בה השתתפו עשרות רבות של מפגינים. לפי המשטרה, המפגינים הפגינו באלימות: הם יידו אבנים, שרפו פחים, פגע ברמזורים, בעמודי תאורה ובכלי רכב אזרחיים. עוד דווח כי שוטר שרכב על אופנוע בדרכו לביתו, ללא קשר ישיר להפגנה, ספג חבטה ממפגין. המוחים גם גרמו נזק לרכב משטרתי ולאוטובוסים שחלפו במקום, במסגרת קו שירות, ושמשותיהם נופצו.

באחד ממוקדי ההפגנה בעיר התרחש אירוע חריג, במהלכו נער כבן 13 נזרק לכביש על ידי קצין משטרה, וכמעט נדרס כשג'יפ חלף במקום. למרבה המזל, הנער לא נפגע, ומצבו טוב.