טרגדיה במתקן של משמר הגבול בתחנת משטרת עכו: סמ"ש נעים מאדי, צעיר בן 21 מג'וליס נמצא אמש ללא רוח חיים כשעל גופו סימני ירי בתוך המתקן. צעיר בן 20 מנשר, גם הוא שוטר מג"ב, נעצר בחשד להמתה בקלות דעת. בית המשפט האריך היום את מעצרו בארבעה ימים.

אמש התקבל דיווח על אירוע במהלכו מצא את מותו צעיר מג'וליס, לוחם מג"ב. בעקבות האירוע הגיעו גורמי רפואה למקום, ביצעו בו ניסיונות החייאה, בסיומם נקבע מותו של הצעיר. חוקרי מח"ש הוזעקו גם הם למקום, פתחו בחקירה לברור הנסיבות. בשלב הראשוני עלה חשד לפיו השוטר, תושב נשר, הותיר את נשקו האישי במתקן ונכנס לטענתו למקלחת. לדבריו, כשיצא מהמקלחת הבחין בחברו למג"ב כשהוא ירוי ומתבוסס בדמו. חוקרי מח"ש תפסו את האקדח השייך לצעיר מנשר ועצרו אותו לחקירה בחשד להמתה בקלות דעת בעקבות הפקרת הנשק כביכול. 

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל ומשמר הגבול מרכינים ראש לזכר הלוחם (שירות סדיר) סמ"ש נעים מאדי ז"ל, בן 21 תושב ג'וליס, שנפטר בטרם עת והותיר אחריו הורים, אח ואחות. שירת במשמר הגבול כשנה וחצי כלוחם מצטיין ביחידת סמ"ג של מג"ב חוף. 

במח"ש (המחלקת לחקירות שוטרים) שחוקרת את הפרשה מנסים לבחון את נסיבות האירוע ואת נסיבות מותו של השוטר. גורמים במח"ש מציינים כי כל כיווני החקירה נבחנים, בין אם מדובר בקטטה, התאבדות או כל אירוע אחר שהוביל לתוצאה הטרגית. החשוד בפרשה מסר כי הוא והשוטר שמצא את מותו התגוררו יחד באותו חדר, והייתה ביניהם מערכת יחסים חברית. בחקירתו טען כי היום הוא הפקיד בידיו את הנשק שלו כדי להיכנס למקלחת, וכשיצא מצא אותו ירוי בפיו, וללא רוח חיים.

אחרי שדווח שהוארך מעצרו של השוטר השני, עורכת הדין תמי אולמן המייצגת אות טוענת: "במשטרה מייחסים למרשי חשד לעבירת המתה בקלות דעת  ובודקים אם הייתה לו יד במעשה. מרשי כופר בחשדות נגדו. נציין כי לא הייתה לו כל סיבה לפגוע במנוח, הייתה ביניהם מערכת יחסים חברית, והוא עצמו המום מהאירוע. אנו ממתינים שחקירת מח"ש תסתיים וחפותו של מרשי תוכח".