אוהד איטח, מפיק השטח של חדשות 12, מצא את העיתונאי רוני דניאל כשהוא ללא רוח חיים בביתו. הוא שוחח הבוקר (שלישי) עם ענת דוידוב וגולן יוכפז בתכניתם ב-103FM ושיתף את תחושותיו בעקבות האירוע הקשה ומותו של חברו: "היה מאוד קשה לישון, להירדם אחרי כל היום הזה שעברנו. כל הסיפורים, הכל צץ ועולה. כל כך הרבה אנשים, כולם כל כך אהבו אותו". 

הוא אמר כי עוצמת האהבה כלפי דניאל לא הפתיעה אותו: "הייתי איתו הרבה, לפעמים היינו הולכים לשוק התקווה. אתה מסתכל מהצד ורואה את כמות האהבה שהיו מרעיפים עליו, כאילו אתה מסתובב עם כוכב רוק. כולם רצו לחבק ולגעת, והייתה לו סבלנות לכולם. הוא היה עוצר, מדבר ומצטלם. זה לא הפתיע, הוא פשוט אהב אנשים". 

עוד הוסיף לדבר על הקשר האינטימי ביניהם: "הייתי מצחיק אותו תמיד. הוא לא אהב מסעדות יקרות, אהב ללכת לשוק ותמיד היה עם החבר'ה. הוא תמיד היה מעורב בכל העניינים בינינו". 

איטח שיתף כיצד השניים הכירו מלכתחילה: "הקליק נוצר במערכת, בשידורים, בשטח. זו תקופה ארוכה, קשר יומיומי של שנים. הוא היה מתקשר ומייעץ. כשהיינו נוסעים באוטו והייתי מספר לו סיפור, הוא היה אומר לשר הביטחון או לראש הממשלה 'אני עסוק כרגע, אתקשר בהמשך'".

"רוני הוא חבר שדואג", הדגיש, "שיודע תמיד למצוא את דרך האמצע ולומר לך איפה אתה נמצא ואיך זה נראה מבחוץ, ואיך כדאי להתנהל. סוג של אבא". 

איטח תיאר את תקופתו האחרונה של דניאל, בה לטענתו "הוא הרגיש קצת לא טוב בתקופה האחרונה. רצינו שיילך להיבדק. הוא כל הזמן דחה את זה, ופתאום אתמול לראות אותו ככה, זה שבר את הלב".

"לראות את האיש החזק הזה, כשהיינו במלחמות הוא לא פחד מהפגזים ואנחנו היינו רצים, פתאום לראות אותו אתמול היה מאוד קשה, להגיע לחבר הביתה, לפתוח את הדלת ולראות שהוא ללא רוח חיים. אני ועוד חבר הגענו ממש ביחד, עלינו עם השומר ומצאנו אותו ככה, מול הטלוויזיה", סיפר.

בסוף דבריו, הבהיר כי היה רוצה שיזכרו ממנו את עובדת היותו "איש של חברים שתמיד דאג לנו. הוא לא התנשא, לא דרך על אף אחד. תמיד אומרים שחדשות זה עולם של מרפקים, אבל להפך. הוא היה איש מאוד מיוחד שיחסר לכולנו. יהיה פשוט משעמם במערכת".