אמא של גל גברעם, מירה גברעם עטיה, התייחסה הבוקר (רביעי) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, על הטענות של בתה ולפיהן היא ניגשה להגיש תלונה במשטרה נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל ונשלחה לביתה: "לא מפתיע אותי ולא בגלל שזה הסיפור של שי אביטל, זה מאכזב אותי שבמקום שאמור להגן על האזרח יש את זה אבל זה קיים כמעט בכל משרדי הממשלה ובהמון מקומות". 

"היא צלצלה אליי בוכה ונסערת וגם בן הזוג שלה אמר מירה אני לא מאמין לא נתקלתי בדבר כזה. אמרתי להם ברוכים הבאים לעולם של מדינת ישראל. גל הייתה צריכה ללכת עם עוד חברה הייתה איתה בפרויקט בדקה האחרונה היא אמרה לה אחותי אני לא מצטרפת. היא שאלה אותה למה והיא ענתה אני פוחדת", הוסיפה. 

כמו כן, אמה של גל מתחה ביקורת נוקבת על תפקודה של משטרת ישראל באירוע, ואמרה כי "אין לי מושג ממה פוחדים. הסיבה שגל לא הלכה זה לא פחד, ברוך השם גל ואני לא פוחדות מאף אחת. היום היא עושה את זה כי היא מבינה שהיום יותר יתייחסו אליה כי אם הייתה הולכת לפני שנתיים פחות היו מתייחסים אליה. זה מאכזב למה נשים צריכות לעבור תהפוכות כאלה ולא לקבל יחס זה פשוט זלזול ומאכזב".



בהמשך, התייחסה מירה גם לטענותיה של ביתה כלפי שי וטענה כי "ידעתי בדיעבד כיוון שזה היה מסגרת פרויקט עבודה, אני לא הייתי איתה שזה היה מאוד. זו הייתה פעם ראשונה כי תמיד ליוויתי אותה במיוחד כשהייתה פחות מגיל 18. הסוכנות בה הייתה מיוצגת אמרו לי אל תדאגי הכול יהיה בסדר. זה היה פרויקט של כמה בנות ובוא נגיד מבחינת אחוזים, 80 אחוז הוטרדו". 

"אני יודעת אישית על שלושה סיפורים ששיתפו אותי. היות ואני ליוויתי את גל, אני די מוכרת בתור אמא שלה ורוב החבר'ה בתעשייה אפילו מכנים אותי אמא של כולם ומשתפים אותי. כשגל התקשרה אליי באותו ערב, זה היה לפנות בוקר, היא סיפרה לי את זה בלחץ ובהיסטריה, אמרתי לה שתירגע כי הייתי רחוקה ממנה פיזית אחרת הייתי באה למקום, ואז עוד בנות ועוד בנות ולמחרת כשהם חזרו הלכתי לאסוף אותה וסיפרו לי אישית, אל תשאלי הוא נגע בי ככה, הוא תפס אותי בכוח, הוא נתן לי נשיקה. דפוס התנהגותי כנראה", כך לדבריה. 

בסיום טענה מירה כי בעבר שקלה להגיש תלונה נגד אביטל, אולם "נתנו לי וגם לה להבין שזה כלום ושאין טעם, שלא כל כך יקשיבו ואז אתה מתחיל לברר ברגע שאתה משתף ומספר אתה מגלה שהרבה אומרים מה שי אביטל? בטח זה בן האדם". 

View this post on Instagram

A post shared by GG (@gal_gvaram)



מהמשטרה נמסר בתגובה לטענות של גל גברעם: "מדובר בתקלה חמורה ולפיכך הנחה מפקד מחוז ת"א, ניצב עמיחי אשד, למנות קצין בודק לתחקור האירוע והפקת הלקחים הנדרשים. בנוסף, הנחה לתאם מיידית מפגש של חוקרת מצוות החקירה המיוחד שהוקם במחלק המוסר בימ"ר ת"א עם מגישת התלונה, ברגישות המתבקשת. ימ"ר ת"א העמיד שני מספרי טלפון (0506437087, 0506447124) שיהיו זמינים 24/7 לסיוע לקורבנות בתאום הגשת תלונה ביחידה. צר לנו על התחושה הקשה שנגרמה מאופן הטיפול בכניסה לתחנה  ונמשיך לנהל את החקירה ברגישות המתבקשת, ע"י מערך חקירות ייחודי שהוסמך והוכשר לכך".

עו"ד ששי גז: "הכל מפי שמועה, אין עדות ישירה"

עורך הדין ששי גז, המייצג את אביטל, התארח אתמול ב-103FM ודחה בתוקף את ההאשמות כלפי מרשו: "הכל מפי שמועה, זה כמו שאתה שמעת אותה ותספר את זה לי. לא מדובר בעדות ישירה של אותה מתלוננת. היא עצמה מספרת שהיא מתחרה לשעבר, ב־2015 הייתה מתחרה לדבריה, ואתם מעלים אותה לשידור כאילו היא ראתה ושמעה, והכול שמועה. בה הוא נגע? לא. אז שלא תספר. זה עדות שמיעה".

הוא הבהיר כי אביטל "מכחיש הכל ומכל. תקשיבו רבותיי, הוא אומר לה 'אני לא צריך לנצל כדי לשכב עם אישה', רואים שלא מדובר באי הסכמה. רואים בזמן אמת שהוא חף מפשע". יוכפז ציין בפניו כי אביטל טען בפני אורגל שבידיו תמונות שלה נכנסת לתחנת המשטרה וכי החוקר שליווה את התלונה קרוב משפחה שלו. על כך השיב עורך הדין: "הוא אמר לה ואתה מאמין לזה? אז הוא כותב, אז מה? זה אומר שזה נכון?".

בנוסף הפנה אצבע מאשימה כלפי התקשורת, ואמר: "אל תתנו מיקרופון לכל מישהי שהתחרטה או שהייתה בתחרות, או סוכנת דוגמניות שמספרת שמישהי אמרה לה משהו. קל לשחוט אדם, אבל יש הרבה שאלות שהמשטרה צריכה לשאול, ולא תחקירי טלוויזיה". אביטל יצא מהארץ, ויש הסבורים כי הוא החליט לברוח לאחר פרסום התחקירים בעניינו. למרות זאת, עו"ד גז הבהיר: "הוא נמצא בחו"ל לעבודה, נסע כדין. הוא לא הוזמן לחקירה, אי אפשר להתייצב במשטרה אם לא קיבלת הזמנה. זו לא תוכנית כבקשתך. אדם מתייצב במשטרה אם הוא מוזמן. אין צו עיכוב יציאה".