ד"ר דנה אולמרט, בתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שוחחה הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתוכניתם ב-103FM על סערת החרם של בן אנד ג'ריס והסבירה מדוע חתמה על מכתב התומך בחברה: "זה מחזיר לדיון את הפיל שבחדר שעליו כולם לא רוצים לדבר - הכיבוש". 

אולמרט הסבירה כי "זה מכתב שפורסם בעיתון שמביע תמיכה בחרם ומחזיר לדיון את הפיל שבחדר שעליו כולם לא רוצים לדבר, כי רוצים לדבר על אנטישמיות וגלידות ולא על הסיבה שהחליטו לעשות את זה, והסיבה היא הכיבוש - אותה המילה שישראלים שומעים ונעצמות להן העיניים. כשלוקחים להם את הגלידה משהו קורה ומתחיל דיבור. אבל הוא מוסת לעבר אזור הנוחות הישראלי שהוא להגיד כולם אנטישמיים".

היא הוסיפה: "יש פה המון צביעות בסיפור של בן אנד ג'ריס כי ממשלות ישראל כולל הנוכחית ודאי הקודמת חותמות על הסכמים בין לאומיים שמחריגים את השטחים הכבושים מהסכמי סחר משום שעל פי החוקים הבין לאומיים השטחים האלה לא ישראל וכולנו יודעים את זה. אז קל לצעוק אנטישמיים אבל ישראל מדינת חוק או מתיימרת להיות כזאת והיא משחקת פה משחק כפול. בן אנד ג'ריס עשו מעשה מצפוני וחשוב כי הם אמרו שהם לא רוצים לשרת סדר יום שכרוך בדיכוי יום יום של חיים של מיליונים".

היא הדגישה: "על פי אמנות וחוקים בין לאומיים שגם ישראל מכבדת בהסכמי הסחר שלה עם מדינות אחרות, השטחים הם לא ישראל, יש מציאות מסוימת שצריך להבין אותה ולהכיר בה. יש בשטח אפרטהייד יש אנשים שיש מערכת חוק אחת שפועלת לגביהם שהם המתנחלים והיהודים ויש מערכת חוק אחרת שפועלת על הפלסטינים".

אולמרט סיכמה: "המציאות שבמשך שנים מתריעים עליה וקוראים נגדה וארוגני שמאל וזכויות אדם מנסים לפעול נגדה היא מציאות שבה יש אפרטהייד הלכה למעשה, ויותר ויותר אנשים שאוהבים את ישראל מהצד השמאלי חושבים שזה המעשה הפטריוטי לעשות כי זה להגן על ישראל מפני עצמה, כי הכיבוש בעוכריו בכול מובן".