לקראת סיום תפקידו כראש הממשלה, בנימין נתניהו ביקש לתקן את המזגן בביתו הפרטי שבקיסריה בסכום שנע בין 70 ל-120 אלף ש"ח, כך פורסם הערב (שני) בכאן חדשות.

לפי הדיווח, נתניהו פנה לגורמים במשרד רה"מ וביקש להחליף רכיב בשם 'צ'ילר' במזגן הראשי כאמור בביתו שבקיסריה, ולפי הערכות עלותו יכולה להסתכם בעד למעלה מ-100 אלף ש"ח. המדינה סירבה בתוקף לשלם והוא נאלץ לשלם עבור התיקון. 

עוד פורסם כי נתניהו ורעייתו מיעטו לשוב לביתם בקיסריה בעקבות אותה התקלה במזגן, והרבו ללון בבתי מלון. בסוף השבוע האחרון התארח הזוג במלון "דן כרמל" שבחיפה", ולפי הדיווח שילם לכאורה כרבע מהסכום אותו היה צריך לשלם על לינה בסוויטה הנשיאותית.

בית משפחת נתניהו בקיסריה (צילום: אלכס רוזקובסקי, ארכיון)
בית משפחת נתניהו בקיסריה (צילום: אלכס רוזקובסקי, ארכיון)

נתניהו שילם בסביבות ה-2,000 שקלים בלבד עבור לילה אחד. שאר התשלום, לפי הדיווח, סכום שמוערך ב-15 אלף שקלים, היה לכאורה מתנה שקיבל יו"ר האופוזיציה מהמלון.

מלשכת ראש האופוזיציה נמסר לכאן חדשות כי "המזגן בבית משפחת נתניהו אכן מקולקל כבר זמן רב, והמשפחה שילמה עבור תיקון המזגן בקיסריה מכיסה הפרטי. ראש הממשלה לשעבר נתניהו לא ידע שקיים הבדל במחיר בין החדר שהוזמן לזה שקיבל בפועל. משהובא הדבר לידיעתו - הורה מיד לשלם את ההפרש".

"אבל בעוד שהמדינה סירבה בתוקף לתקנו בזמן שנתניהו היה רה"מ", הוסיפה, "היא לא היססה לאשר שיפוץ של 23 מיל' שקליםבביתו הפרטי של בנט ברעננה ובביתו הפרטי של לפיד בת"א".

תגובת מלון דן כרמל כפי שנמסרה לכאן חדשות: "ראש הממשלה לשעבר התארח בדן כרמל ושילם בעצמו, מעולם המלון לא מסר פרטים כאלה או אחרים על אורח כזה או אחר. אנו מציעים לא להיתפס לשמועות ורכילויות".