איתן איפרגן, רק בן 8, הצליח לגעת בלבם של המוני ישראלים בסוף השבוע האחרון כאשר איבד את אמו יראת ואת אחותו התינוקת חרות, בת ארבעה חודשים בלבד, בתאונת דרכים סמוך למצפה רמון.איפרגן, שנפצע קל, שוחרר לאחרונה לביתו, וכעת קרוביו מבקשים לגייס עבורו תרומות דרך הרשת החברתית על מנת לסייע בגידולו.

עדי איפרגן, אביו של איתן, סובל ממחלת ניוון שרירים מתקדמת, ויראת ז"ל הייתה המפרנסת היחידה בביתם. בשיחה עם "מעריב", סיפרה נועם פיקלסר, בת דודתו של איתן, כי ככל הנראה סבו וסבתו של איתן יגדלו אותו. "איתן מאוד קשור אליהם. הם אנשים מבוגרים ללא אמצעים רבים. אביו של איתן נתמך בקצבה זעומה מהביטוח הלאומי, ומאוד מתקשה לקבל את מה שהוא צריך. מצב המחלה שלו מתקדם - והוא גם לא מדבר. בעקבות האסון הכפול, אנחנו ניצבים בפני אתגרים מאוד מורכבים כעת".

מיכל פיקלסר, דודתו של איתן, מוסיפה: "יראת, אחותי, הייתה המשענת המרכזית של הבית בהיבט הפיזי, הכלכלי והנפשי. אנחנו ניתן כמיטב יכולתנו, אבל הצרכים של איתן יהיו גדולים במיוחד נוכח נכותו הקשה של אביו. כמה שאנחנו המשפחה נעשה - זה לא יספיק, איתן צריך תמיכה גדולה. הוא איבד את אמא שלו מול עיניו. עולמו חרב עליו. אנחנו רוצים לשמור עליו ולמענו. לא נחסוך ממנו דבר לעולם, אבל אנחנו מסתכלים למענו קדימה ומבינים שהצרכים רבים".

המשפחה משבחת את מחלקת הרווחה של קריית ארבע ואת העובדות הסוציאליות המלוות את המשפחה ואת איתן עצמו. "כל סכום שהציבור יוכל לסייע לנו איתו יוכל להוות הבדל עצום עבור איתן. הכסף מיועד אך ורק עבורו ועבור עתידו", מספרת בת דודתו.

חשבון הבנק לתרומות עבור איתן איפרגן - בנק הפועלים, סניף 650, חשבון 107608 על שם דורית פיקסלר.

מספר טלפון להעברת תרומות ב"ביט" - 054-7775927.