יוסף תקרורי בן 45 וחאלד אלעוקבי בן 37, תושבי קלאנסווה שבמשולש, נורו למוות הלילה (שישי) בעת שהיו ברכבם בכביש 57. סמוך לצומת ניצני עוז שבשרון. לעבר השניים נפתחה אש מרכב חולף, צרור יריות שכלל עשרות קליעים שפגעו ברכב ולא הותירו להם כל סיכוי. צוות מד"א שהוזעק לזירת האירוע איתר את השניים כשהם מחוסרי הכרה, ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותם במקום.

כוחות גדולים של משטרה שהגיעו למקום, פתחו בחקירת האירוע ובמצוד אחר היורים. מהמשטרה נמסר כי מבדיקה ראשונית עולה כי הרקע לתקרית הינו פלילי, וככל הנראה מדובר באירוע שמהותו סכסוך בין עבריינים.

חובש בכיר במד"א סארי אלוש סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את שני הפצועים כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות חודרות ומדממות בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם.".

אירוע זה מגיע לאחר שביום שלישי האחרון נורה למוות בביתו, מוחמד סיעד, תושב חיפה בן 57 המוכר למשטרה ממגוון תחומי פשיעה. גורמי רפואה שהוזעקו לזירת האירוע על מנת להעניק לו טיפול רפואי נאלצו לקבוע את מותו. 

מחקירה ראשונית ומעדויות של שכנים עולה כי החשוד נשוי ואב לשלושה ילדים שהה בדירה עם בני משפחתו שעה שהמחסלים הגיעו לביתו. הם דפקו על הדלת אולם הוא נמנע מלפתוח אותה ככל הנראה לאחר שהבין לפשר הגעתם. אלא, שהחשודים לא ויתרו ופתחו בירי מחדר המדרגות אל תוך הבית, ירי ממנו נפגע הקורבן ומצא את מותו. 

בעקבות הרצח הכפול בקלנסווה, עמותת יוזמות אברהם עדכנה כי מתחילת השנה קיפחו את חייהם 80 ערבים בישראל בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה, מהם 68 אזרחים ו-12 שאינם אזרחים. בנוסף, 6 אזרחים ערבים נהרגו בידי כוחות משטרה. מבין כלל הנרצחים, 11 הן נשים. ב-63 מהמקרים, הרצח נעשה באמצעות כלי ירייה. 41 מהנרצחים היו עד גיל 30.