נועה יחזקאל, מתגוררת בבניין בחולון שקרס, ורובי דגן מתגוררת בבניין שליד ונאלצה לפנות את ביתה מיידית, לאחר שהוחלט שביתה גם הוא בסיכון לקריסה מיידית. הן סיפרו היום (שני) לגולן יוכפז ברדיו 103FM על התחושות הקשות. יחזקאל סיפרה כי היא אמורה להתחתן בעוד שבועיים וכי שמלת חתונתה נשארה בדירתה. 

יחזקאל סיפרה על הרגעים בהם נאלצה לפנות את ביתה: "הבניין שלנו התחיל לקרוס עוד במהלך הלילה, אנשים בדיעבד אמרו ששמעו רעשים. חצי מהדירות נלכדו בבתים והדלתות לא נפתחו, הדיירים מיד פנו לכוחות הביטחון והם הבינו שיש סכנה לקריסה והחליטו לפנות אותנו. זה קרה תוך דקות ספורות, ב-8:00 דפקו בדלת שוטרים ואמרו לנו לעוף החוצה. הייתה אווירה של מלחמה. היו שם אנשים מבוגרים ומשפחות עם ילדים קטנים". 



היא המשיכה וסיפרה כי "למרות שהיה קצת חוסר הבנה של המצב, אני לא חושבת שמישהו מאיתנו באמת האמין שזה מה שהולך לקרות לנו. הקריסה הייתה ספונטנית ובמזל הספיקו להרחיק אנשים ולא היו נפגעים". 

דגן, שגרה בבניין הסמוך לזה שקרס סיפרה: "עצוב לנו מאוד, אנחנו עדיין לא מעכלים את גודל האסון. יש אנשים שנשארו בלי בתים ובלי פתרונות, וגם אנחנו - שגרים בבניין ליד, שלא התמוטט - ממש מפחדים, אנחנו לא יודעים למי לפנות שיעזור לנו. שני הבניינים שלנו, הם מחוברים". 

עוד אמרה דגן כי "הנזק ניכר גם בבניין שסמוך. אנחנו בבעיה רצינית כי יש לנו עוד דברים בבית ולא יודעים האם לקחת או לא לקחת. אנחנו חיים בחוסר ודאות מוחלט - לכל אחד מאיתנו יש זיכרונות שם, אבל גם אין סיכוי שנחזור. כולם מפחדים מאוד". 

סייעה בהכנת הידיעה: דוד זבולוני, 103FM