תוכניתו של רביב דרוקר, "המקור", תשדר מחר תחקיר על האסון המחריד בהר מירון, ותחשוף פרטים חדשים אודות האירוע בו נספו 45 בני אדם כתוצאה מקריסת יציע בהילולת ל"ג בעומר במקום. הערב (רביעי) שוחח דרוקר עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM.

"עסקנו בזווית פשוטה - מי מרוויח, והאם אותם אנשים קשורים לאלו שטרפדו את אותם ניסיונות בהם המדינה ניסתה לעשות סדר. היו ארבעה ניסיונות לאורך 30 שנה, וכל פעם איזה שר פנים לא חותם. איך האנשים שעושים כסף קשורים לאנשים שטרפדו את הסדר", אמר דרוקר על התחקיר שישודר מחר.

"נשבר הלב מאיך שעובדים על אנשים. יש שם המון ישיבות ועמותות שעושים המון כסף מעסקים שהם לא חוקיים. הם עושים עשרות מיליונים בשנה. כשרוצים להשקיע אתה רואה את מסכת הלחצים, הרבה פעמים זה לא בהכרח מקורב של השר, אלא החרדים היותר קיצוניים שממש מאיימים ולוחצים על המנהיגים שנכנעים. ראינו את זה במתווה הגיוס שהם לא עומדים מולם", הוסיף.

"את הכיוון שהחקירה הולכת אליו אני לא אוהב, היא כל הזמן הולכת על הראש מועצה וקצין המשטרה. כל פעם שבא אדריכל ואומר שלא נתנו לו לתכנן ולהעביר את התוכנית, כי זה אנשים שיש להם קשר לאלי ישי ואריה דרעי, אז אומרים לו 'לא תודה'. יש תחושה שרוצים לשמוע מה היה שם בדיוק, אבל לא רוצים לשמוע מי מנע את היתרי הבנייה. כשהם מגיעים לדמויות הפוליטיות הם לא רוצים לגעת בזה".