האם יו"ר הקואליציה עידית סילמן בדרך למפלגתו של שר החוץ יאיר לפיד? הבוקר (ראשון) דווח בגל"צ כי סילמן בוחנת את האפשרות לקבל שיבוץ ברשימת "יש עתיד" בבחירות הבאות. על פי הדיווח, יו"ר הקואליציה כבר גיששה על האפשרות אצל גורמים במפלגה. 

על אף השמועות, בפתח ישיבת הממשלה שהתקיימה הבוקר, חברת הכנסת השיבה לשאלות הכתבים בנושא ואמרה: "לא, ממש לא". בנוסף, על פי דיווחים שונים שרת הכלכלה אורנה ברביבאי טענה כי מדובר ב"קשקוש".

על הדיווח המקורי בגל"צ השיבו מלשכתה של סילמן כי ""אין טעם להגיב לספקולציות מיותרות, בוודאי לא לכאלה שמתעסקות ביום שאחרי הכנסת הזו - בעוד ארבע שנים. ח״כ סילמן ממשיכה לעסוק רק בבריאות ובעשייה למען אזרחי ישראל. ניבחן במעשים. בריאות לכולם".

בעקבות הפרסומים, סגן שר הבריאות לשעבר יואב קיש פרסם בעמוד הפייסבוק שלו הודעה, בה הוא תוקף את יו"ר הקואליציה: "חברת הכנסת סילמן יודעת היטב שמצביעי ימינה המרומים מזמן נטשו. אז מה עושים? מחפשים בית פוליטי חדש. ואיפה? ביש עתיד של יאיר לפיד. אצל השמאל. ומה עושה לפיד? כמובן נותן הרגשה שזה יקרה, אבל לא סוגר כלום. בינתיים האצבע של ח״כ סילמן במליאה מובטחת עבורו.כך בדיוק קורה כאשר לוקחים קולות ימין ומעבירים לשמאל. הזמן עובר. עוד ועוד קווים אדומים נחצים. כך זה אצל ח״כ סילמן, כך זה אצל השרה איילת שקד. שתיהן נשארות בלי כבוד עצמי. שתיהן מאבדות את עתידן הפוליטי".

זמן קצר לאחר הדיווחים השונים, חברת הכנסת צייצה: "עם כל הכבוד לכל 'יודעי הדבר', לא היה ולא נברא. אני גאה להיות חלק ממפלגת ימינה".