יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו סיפר ביום שני בישיבת סיעת הליכוד, כי כאשר הגיע לביקור במספרה בשוק מחנה יהודה בירושלים ההמונים חסמו את דרכו, בכו כאשר ראו אותו וזעקו שיחזור לכהן כראש הממשלה. אלא שתיעוד שהגיע לידי מערכת "חי בלילה" הציג סיפור אחר לגמרי לפיו במקום נראו רק מספר מועט של אנשים. בן כספית וינון מגל דנו בסוגיה הבוקר (רביעי) בתוכניתם ב-103FM, ובהמשך שוחחו על כך שהמגיש אמנון לוי השווה את יו"ר מרצ לשעבר זהבה גלאון לחברת הכנסת מהליכוד גלית דיסטל.

כספית: "לגבי מחנה יהודה, אני מבין שאחרי פארסת המספרה שכל השכונה חיכתה לך ומתברר ששיקרת, אתה צריך לקבל 'צומי'. במחנה יהודה הוא מלך ישראל, אין בכלל ספק".

מגל: "מחר הוא בבית שאן, נראה מה יהיה".

כספית: "אותו דבר, זה מכמיר לב הוא מזכיר לי פליט ריאליטי שהודח ואחר כך מתחיל לרוץ בין ההשקות, זה בדיוק זה. אביבית, איך קוראים לה? בר זוהר - זה זה".

מגל: כשאתה אומר על נתניהו שהוא מכמיר לב זה משעשע.

"הפכתם את גלית דיסטל לדמות אלימה בגלל שהיא מעריכה את נתניהו"

לאחר מכן דיברו השניים על כך שהמגיש אמנון לוי השווה את יו"ר מרצ לשעבר זהבה גלאון לחברת הכנסת מהליכוד גלית דיסטל.

מגל: אמנון לוי מראיין את זהבה גלאון ושואל אותה את זהבה גלאון או גלית דיסטל. תגיד לי אתה לא מתבייש? אמנון לוי, אתה לא מתבייש, אתה מדבר ככה? מה דיסטל אמרה אי פעם שמתקרב למה שגלאון אמרה? מתי פעם אחת דיסטל חוץ מזה שהיא מזרחית, חוץ מזה שהיא ליכודניקית, וכמובן בבונית, וכמובן פרחה, תגיד לי מר אמנון לוי אתה? אתה ככה אומר לה? מתי היא אמרה משהו שמתקרב לאלימות באיזשהו אופן, באלימות המופקרת שגלאון דיברה עליה, בבוטות הזאת שהבנתי שיואב פרנק הגיש תלונה במשטרה. טוב מאוד, שיחקרו אותה על ההסתה שלה לאלימות. איך אתה לא מתבייש לדבר ככה על הליכודניקים? בושה וחרפה.

כספית: אני חושב שהוא צודק. גלית דיסטל היא דוגמה נפלאה לבוטות, לגסות, לגידופים.

מגל: מדובר על אלימות.

כספית: תשמע, אני חולק עליך לגבי זהבה גלאון. מותר לי, אני מקווה שעוד מותר לי. אני חושב שהיא לא הייתה צריכה לכתוב את הפסקה הזאת. קראתי את המאמר, הבנתי למה היא התכוונה, יצא לה רע מאוד אבל גלית דיסטל זו דוגמה טובה.

מגל: סליחה, סליחה. הבנתי שפתאום זה לא טוב, פסקה לא טובה.

כספית: למה פתאום? אמרתי את זה גם אתמול, מהרגע הראשון.

מגל: לא הבנת מה אני אומר, בקטע שאתה לא מתגולל על זה שזו הסתה מופרעת. תן לי דוגמה אחת שדיסטל אמרה משהו אלים שקורא לאלימות שאתה מצדיק את אמנון לוי.

כספית: אני חושב שגלאון לא מעניינת. היא לא פוליטיקאית פעילה, עשינו ממנה סיפור. אתה רוצה? תגיד בשמי מה שאתה רוצה עליה. נמאס לי מגלאון, מי היא בכלל? אתה משווה את זה לדיסטל שהיא ח"כ מינוי אישי ברשימה של נתניהו או ראשי ממשלה לשעבר? היא לא מעניינת.

מגל: זה מאוד מעניין כי אמנון לוי מזרחי והוא תינוק שנשבה. כנראה מדבר על דיסטל בגלל מה שאתה עושה לה כל היום, ההכפשה שאתה ואתם עושים לה. בגלל שהיא מעריכה את נתניהו אתם הפכתם אותה לדמות אלימה וכשגלאון אומרת משהו סופר אלים הוא משווה אותה לדיסטל כשהאמת היא שמי שאלים פה זה השמאל וגלאון, וגלית לא אמרה מעולם משהו אלים".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm