חבר מועצת עיריית ראשון לציון הרב אריה כהן מסיעת ש"ס עורר היום (רביעי) סערה כשפנה לראש העירייה רז קינסטליך בבקשה לאסור כניסת מרצים הומואים ולסביות למוסדות החינוך בעיר.

"הגיעו אלי בחורים שלומדים בבתי ספר יגאל אלון ומעיינות ומספרים שנכנסו אליהם מרצים הומואים ולסביות שמרצים בפני הנערים והנערות על 'אפשרות להורות שונה מהמקובל' ואפשר שני גברים או שתי נשים", כתב כהן.

עוד כתב, כי "פניתי בזעם אליך ולחברת המועצה ואתם לא הכחשתם את זה ואדרבא מסתבר שזה באישור ובעידוד שלכם. תתביישו לכם חוטאים ומחטיאים את הרבים. אני לא אתן לכם רשות ואפשרות שתהפכו לנו את העיר שלנו לסדום ועמורה". לבסוף כתב כהן כי "הצעתי לסדר היא: המועצה תקבל החלטה לאסור מכל וכל על מנהל החינוך ומחזיקת התיק להכניס הומואים ולסביות ולתת שיעורים לתלמידים לא במישרין ולא בעקיפין".

מקואליציית ארגוני הקהילה הלהט"בית הדתית חברותא, בת קול ושב"ל נמסר: "אנו מצרים על האמירה האומללה של חבר מועצת העיר ראשון לציון לפיה יש לאסור כניסה של מרצים הומואים לבית ספר ועל חששותיו להתמודד עם המציאות".

הארגונים הוסיפו: "אנו רואים בכך סתירה דתית מובהקת לתפישות דתיות שעל פיהן: 'יהיה כבוד חברך חביב עליך כשלך', איסור הלבנת פנים ברבים ואהבת הזולת. לצד התגובות המעודדות מצד חברי מועצה נוספים, היינו שמחים לראות צעדים אקטיביים, בהם העירייה מוכיחה לציבור הדתי כי היא רואה באחריותה קיום שיח מכיל, מאפשר ונותן מקום ללהט"בים בעיר בכלל ובמסגרות החינוך והציבור הדתיים בפרט".