משפחתה של נטלי אוקנין, הכלואה באיסטנבול מהשבוע שעבר יחד עם בעלה מורדי, שוחחה איתה היום (רביעי), לראשונה מאז נעצרו בני הזוג בחשד לריגול, לאחר שצילמו את ארמון נשיא טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן.

בשיחה המרגשת, שהתקיימה ב-9:00 ונמשכה כארבע דקות, הבטיחו בנותיה של נטלי לאימם כי הם נשארים חזקים בשבילה. "אם אתם חזקים, אני חזקה", ענתה אוקנין.

במהלך השיחה תיארה נטלי את ימיה האחרונים בתא המעצר. "לא פגעו בי, הרביצו לי או נגעו בי. קשה לי אבל אני מסתדרת. הביאו לי קופסה של שוקולד למריחה, לחם טרי כמה פעמים ביום, שמפו, מרכך, הכל. אני לא יוצאת החוצה אבל יש לי חלון. אני רואה זריחה, אני רואה שקיעה, אני רואה מטוסים".

"קשה לי אבל אני מסתדרת", סיפרה, והוסיפה כי היא משוחחת עם אסירות אחרות בספרדית ובאנגלית. "אני מאושרת שיש לי אתכם", אמרה לבני משפחתה. השיחה התנהלה בקצב מהיר, מפאת קוצר הזמן. היא פנתה לבתה שירז בן הרוש, שהופיעה בערוצים השונים בימים האחרונים ואמרה "איזה שכל ואיזו גדולה יש לך שהתראיינת בטלוויזיה".

לבקשתה של נטלי הנרגשת, שרה לה בתה שובל את השיר "רק לאמא" של הזמרת אתי ביטון. בני המשפחה חיזקו אותה ודיווחו לה כי ראש הממשלה בנט ושר החוץ לפיד פועלים בעניינם של בני הזוג.

בנותיה של נטלי סיפרו לה כי בנה הקטן אופק "לא יודע שום דבר. הוא לא שואל הרבה שאלות, אבל אמרנו לו שאתם לא חוזרים כי אין טיסות לארץ". הם הבטיחו לה כי "כמו שאנחנו שומרים עלייך אנחנו שומרים על מורדי", שטרם זכה לשיחה דומה.