התבטאויותיו השנויות במחלוקת של חבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד) עוררו סערה במערכת הפוליטית ובמדינה כולה. אמסלם, שהואשם כי קרא "לכלוא שמאלנים במכלאות", הגיב בפוסט בפייסבוק להאשמות כלפיו, טען כי הדברים הוצאו מהקשרם ואף איים בתביעה נגד "חדשות 12", שפרסמו את הדברים. בעקבות כך, בחדשות 12 פרסמו הבהרה והודו כי אמסלם התכוון בדבריו ליועצים משפטיים ולא לשמאלנים. היום הודיע אמסלם כי הוא מממש את האיום, וחשף ב"גלי ישראל" כי הוא מתכוון לתבוע את ערוץ 12, וגם את העיתון "דה מרקר" ואת מגיש "אולפן שישי" דני קושמרו באופן אישי.

אמסלם התארח בתוכניתו של שרון גל, וכאשר נשאל על ידי פרשן גלי צה"ל יעקב ברדוגו שגם התארח בשידור: "האם תתבע את חדשות 12?" , השיב חבר הכנסת: "בוודאי, אני נפגש עם עורך הדין שלי, בכוונתי לתבוע את ערוץ 12, העיתון 'דה מרקר' ואת קושמרו אישית".

עוד אמר אמסלם: "הסגנון שלי לא נופל מיאיר לפיד, אני חושב שאני אדם הרבה יותר ברור והרבה יותר חד. אני לא בא בעקיפין. היות ויש אנשים שלא יודעים להתמודד עם התוכן אז הם אומרים 'תראו את הסגנון'".

לשאלת ברדוגו, שאמר כי על פי פרסומים יו"ר האופוזיציה בנימין שנתניהו ביקש ממנו לעדן את דבריו, השיב אמסלם: "עוד בלוף של עיתון 'ישראל היום'".